Foto bij Escape into the night.

Part 25

We stopten bij een bos, 5 uur van Los Angeles vandaan. We liepen tussen de bomen door opzoek naar een plek om onze tenten op te zetten. Na een uur gelopen te hebben door het bos hadden we een plek gevonden. Ik sliep in dezelfde tent als Jared, Shannon en Dustin. We hadden een tent voor 8 personen dus er was genoeg ruimte om te liggen, en ik hoefde niet zo dicht bij Jared te gaan liggen. Toen iedereen klaar was met het opzetten en indelen van hun tent gingen we opzoek naar stokken voor een kampvuur, omdat het al best donker werd buiten. We gingen allemaal een andere kant op om te zoeken naar hout, natuurlijk moest Jared achter me aan lopen voor het geval dat ik verdwaalde. Ik hoopte alleen dat hij me niet de hele week zou gaan volgen want dan zou ik echt gek worden. We spraken niet veel tijdens onze zoektocht, hij had me alleen gevraagt of ik het leuk vond.
Het werd steeds donkerder en Jared wilde terug gaan lopen, ik zag aan z'n gezicht dat hij niet wist waar we waren.

Jack: We zijn verdwaald of niet? Ik herriner me nog dat je zei dat we niet zouden verdwalen nog in geen miljoen jaar.

Het kwam er best sarcasties uit, maar dat boeide me niks.

Jared: We zijn niet verdwaald me mmoeten gewoon recht door lopen.
Jack: Weet je het zeker?
Jared: Ssht.

Ik keek Jared aan die angstig rond keek, en hoorde een soort geritsel 7 meter bij ons vandaan.

Jack: Wat is dat?
Jared: Ik weet het niet maar blijf stil staan.

Het geluid werd steeds luider, en we hoorden gebrul. Jared hield me beet aan me schouders en stond te trillen op z'n benen.
Ik keek nog is goed naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ik zag iets staan.

Jack: Zie je dat?

Ik wees naar de plek waar iets stond.

Jared: Wat is het?

Het stond op 2 poten, het was lang ongeveer 2 meter en het was harig.

Jared: Is het een beer?
Jack: Volgens mij is het bigfoot.
Jared: Die bestaan helemaal niet.
Jack: Oh, Jawel. Je hebt op Discovery channel zo'n programma dat ze op zoek gaan naar een Bigfoot en toen hebben ze ergens bij iemand achterin de tuin een dode gevonden.

Jared had me nog steeds beet. Ik pakte een stok en wou hem gaan gooien totdat Jared me onderbrak en vroeg of ik wel helemaal lekker was in m'n bovenkamer.

Jack: Hij gaat je heus niet opeten.
Jared: Ssssht, niet zo hard praten.

Ik keek Jared aan, die nog steeds bang was. Ik pakte nu nog een stok erbij en begon daarmee tegen een boom te slaan. Opeens begon bigfoot weer te brullen.

Jared: Jij bent echt niet goed, straks komt hij hierheen omdat jij met een stok op een boom aan het slaan bent.
Jack: Dat ding moet gewoon opflikkeren, ik heb het koud. Als jij hem nou van achter aan valt en ze strot dicht knijpt hebben we ook nog een mooie bontjas.

Ik negeerde Jared nu volledig een gooide gewoon een stok langs bigfoot heen die hem ging volgen.

Jack: Zie je het is net een hondje. Gaan we nu terug?

Reageer (2)

  • DemiNJHoran

    Whahaha, bigfoot xD snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • AnimeFan07

    een nieuw stukje!!! en extra lang, jeeeej!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen