Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Libraatje

    Die van mij ook

    1 decennium geleden
  • Libraatje

    Diepe, dikke zucht.
    Bovendien vind ik en de uitleg en alle reacties veel te lang

    1 decennium geleden
  • BVBloveit

    Ik vind alle bromances heel erg leuk om te lezen, en ik ship Larry. Maar Eleanor en Lou passen heel erg leuk bij elkaar passen. Ik weet echt wel dat Larry nooit echt gaat worden, en ik ben heel erg blij dat Lou en Eleanor heel erg gelukkig zijn samen.
    En ik snap ook wel dat Louis zo kwaad werd, iedereen ging op z'n vriendin haten omdat ze de 'relatie' tussen hem en Harry zou verpesten. Onzin natuurlijk.
    Ik ben trouwens wel heel erg blij dat je gewoon doorgaat met dit verhaal. Er zijn ook een heleboel gewoon gestopt, wat ik onzin vind omdat het (mij persoonlijk) niet heel erg veel boeit dat het om Harry en Louis gaat. Ik vind de verhalen zelf vaak gewoon heel erg leuk. Dus echt tof dat je gewoon doorgaat en ik blijf ook zeker trouw lezen!
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • OhSnapItzMe

    Ik mag Eleanor echt graag (in zovere je iemand kan mogen die je niet kent) en in het begin shipte ik larry
    ook heel erg maar na een tijdje werd het een beetje een oud grapje dus ben ik er mee gestopt. Je hoeft je hier niet schuldig over te voelen want ik denk dat alle directioners larry wel geshipt hebben. En ik zou idd zeker niet stoppen met bromances want het is erg leuk om te lezen :) xx

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    ik denk precies het zelfde, ik heb ook nooit haat gestuurd naar Eleanor, I mean ik ship Larry ook, ik zou hier ook niet mee stoppen, maar als Lou gelukkig is met Eleanor, wie ben ik dan...
    het raakte mij ook, ik las dit soort dingen ook al toen ik op zomervakantie was, ik voelde me toen ook echt heel rot erover, ik probeerde te stoppen met Larry te shippen, maar dat lukte gewoon niet...
    Tja, ik weet óók wel dat Larry niet echt is, maar er zijn toch ook genoeg mensen die bijvoorbeeld Niam shippen?
    (K)
    Anna
    p.s. snel verder want dit is toch wel één van mijn favo. verhalen, ook al schrijf je zo weinig :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen