'Meneer Horan?' vroeg hij terwijl hij naar het pakje keek.
'Nee, die is niet thuis.' zei ik en hij keek me aan.
'Wil je dit pakje dan afgeven?' vroeg de postbode.
'Zal ik zeker doen.' zei ik en nam het pakje aan.
Ik ging terug in huis en liep naar de badkamer. Ik nam een douche. Ik had me nog niet kunnen aankleden toen de bel ging.
Ik bond mijn handdoek rond me en liep naar de deur. Niall kwam naar binnen.
'Je bent echt mooi.' zei hij.
'Danku, jij ook hoor.' zei ik.
Langzaam stapten we naar elkaar en begonnen we te kussen.
Ik keek hem aan en begon te lachen.
'Wil je mijn meisje zijn?' vroeg hij.
'Natuurlijk.' zei ik.
'En wil jij mijn jongen zijn?' vroeg ik nog.
'Natuurlijk.' zei hij.
En we begonnen opnieuw te kussen.
'Wat gaan we vandaag doen?' vroeg Niall.
'Kweet niet, ik kan niet echt naar buiten gaan wat als ik iemand tegenkom van school ofzo?' zei ik.
'Voor ik het vergeet ik ben een paar kleren gaan halen, pas ze eens.' zei hij.
Ik ging naar de badkamer en alles zat super.
'Bedankt.' zei ik.
'Dat is graag gedaan.' antwoorde hij.
We hebben de hele middag zitten praten en naar tv gekeken.
'Gaan we gaan slapen?' vroeg ik om half 12
'Ja, ik ben ook moe.' zei hij.
We kropen in ons bed.
'Slaapwel schat.' zei Niall.
'Slaapwel mijn zoetje.' zei ik, we gaven elkaar een kus en met een lach op mijn gezicht viel ik in slaap.
De volgende morgen was ik als eerste wakker. Ik keek naar Niall maar die lag nog zo mooi te slapen.
Voorzichtig kwam ik uit bed en ging naar de keuken, ik at een boterham en nam een douche. Voor ik het wist stond Niall naast me in de douche. We begonnen te kussen en na een kwartiertje droogden en kleedden we ons aan en keken we wat tv. Daarna hebben we samen eten gekookt en zijn we naar de cinema geweest. Ik was wel een beetje bang om iemand tegen te komen maar dat was gelukkig niet het geval.
'S avonds zijn we frietjes gaan halen en hebben nog een film gehuurd. Ik lag tegen Niall en hij had zijn handen rond me geslagen en zo bleven we de hele tijd liggen. We waren allebei in de zeten inslaap gevallen. Rond 2 uur werden we wakker en zijn we in ons bed gekropen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen