#gemaakt door MissAttitude

Verany pov:

zuchtend loop ik naar de stad voor mijn werk. mijn naam is Verany. ik ben 20 jaar en werk ik een port angeles. ik ben tatoeëerder en heb zelf ook een paar mooie exemplaren op mijn lichaam staan met dank aan stan,mijn collega. ik heb een mooi appartementje in de buitenwijk van port angeles aangezien ik best lekker verdien.

"dag stan" "goede morgen veer,we hebben een par vaste afspraken vandaag en verder kijken we wel wie binnen komt'ik knik en ga naast hem zitten'enige leuke jongens?'hij schud jammerlijk z'n hoofd waarop ik even grinnik 'wel enge ed'ik huiver even en kijk verder naar de lijst'olga'ik trek walgend m'n neus op en hij lacht even'olga is aardig"aardig wel.maar ze is zo vet als een varkentje.ik snap echt niet dat ze nog tattoo's wil..die gaan al hangen zodra ze haar zien'hij lacht en schud z'n hoofd'verder hebben we nog ene seth en leah uit la push.ze willen een tattoo voor hun net verleden vader'ik knik en duw hem overeind om hem naar de stoel te duwen'zitten jij.waar wil je die tattoo'hij gaat zitten en wijst een plek aan'hoe kom je er toch bij steeds?"van die groep uit la push"die jongens waar je een chrush op hebt?"ik heb er geen chrush op"maak dat de kat wijs'hij kijkt nors voor zich uit en ik begin.na een tijdje ruim ik alles op en haal wat koffie voor de shop open gaat'wanneer komt ed?"over een uur'ik knik en neem een slok voor ik ga zitten.

de dag gaat langzaam voorbij en net voor sluitingstijd gaat de deur open'seth en leah neem ik aan?'ze knikken en stan neemt ze mee naar mij.ik laat ze beide in een stoel zitten en kijk even om als de deur weer open gaat'het zin vrienden van ons'ik wiebel met m'n wenkbrauwen naar stan en loop naar de stoelen'weten jullie het al of willen jullie even kijken?"we willen even kijken als het kan'ik geef ze beide een boek en ga op het bureau zitten met m'n mobiel in m'n handen terwijl ik een slok energy drink neem.ik staar naar de spiegel tegenover me en snuif'ik wil een nieuwe kleur'jammer ik en pak een pluk van m'n licht paarse haren'misschien blauw...of rood'ik grijns even en kijk dan naar m'n oren'en ik wil grotere stretchers.5 mm is te klein'stan lacht en zet z'n handen op m'n schouders'nog iets princes?"een lip piercing'kir ik en spring op'heb je iets te doen na sluitingstijd?"nu blijkbaar wel'lacht hij en ik kijk even naar m'n gezicht.ik heb al een paar piersings.wenkbrauw,neus en tong.maar een lip kan er nog best bij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen