Harry POV

Als laatste zingen we What Makes You Beautiful voor onze fans, waarna we allemaal bezweet en voldaan terug lopen naar de kleedkamers. Ik laat me daar op de bank vallen, en Louis ploft meteen naast me neer, en gaat tegen me aan liggen. Niall is een kippenpootje aan het eten, hoe hij daaraan kwam? Geen idee. Zayn kijkt lachend naar ons tafereel, terwijl Liam serieus kijkt. De altijd serieuze Liam, natuurlijk. 'Het lijkt allemaal wel een droom.' Ik kan het weten, Liam is ook over deze avond aan het nadenken, na mijn woorden. Niall is te druk met zijn eten bezig, en Zayn lijkt te ver in gedachten om er ook maar een seconde over na te denken en Louis is in een lacherige bui, dus daar hebben we nu ook niet echt veel aan. Alhoewel zo'n 'bui' altijd wel onwijs schattig is. Het blijft een tijdje stil tussen ons vijven, het is best een prettige stilte, totdat Zayn de stilte verbreekt met een klein kuchje. Ik heb Louis terug tegen me aan getrokken, diezelfde maakte een klein protesterend geluidje, waarna hij zich toch tegen me aan nestelt. Ik laat kleine plukjes haar van hem door mijn vingers glijden, het maakt me altijd rustig. Zayn kucht nog een keer. 'Wat is er, Zayn?' vraagt Niall, terwijl hij half een kippenpootje in zijn mond heeft. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht als ik naar hem blijf kijken. 'Ik, erm, yeah.' Het is duidelijk dat Zayn er mee zit. Liam, die naast hem zit, schuift een stukje dichter naar Zayn toe en slaagt zijn arm om hem heen. Wat schattig. 'Je kan ons alles vertellen, hè, Zaynie,' murmelt Louis, terwijl hij duidelijk geniet van mijn aanrakingen. 'Ik ben dus ook, net als jullie, een One Venger.' Ik kijk naar Zayn en glimach, Louis kan ik voelen glimlachen, en Niall, ja, die heeft volgens mij niet eens gehoord wat Zayn heeft gezegd. Alleen Liam lijkt niet zo heel erg blij hiermee te zijn...

Reageer (4)

  • Ledecky

    Ik wist niet (meer) dat jij ook een Larry fan was! (heart2)

    1 jaar geleden
  • Ledecky

    Sorry dat ik 'm nu pas lees Sarah. (A)
    Like it!

    1 decennium geleden
  • Mundane

    Larry :'D

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    oeehhh spannend ! snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen