De wolven van de Quileute-tribe bevinden zich in de woonkamer. Alle, boybands, en andere muziek makers zijn boos op hun kamers gaan zitten na de ruzie. De shape-shifters vertellen elkaar flauwe moppen, ze proberen hun verdriet te vergeten nu ze niet meer bij hun inprents zijn. 'Kan het misschien iets zachter.' galmt een zoete stem uit een van de gang. Het is Rachel. 'We proberen onze stemmen op te warmen, maar we horen ons zelf niet. Paul wil net een flauwe grap gaan maken als een blond meisje, Quinn arm bij de arm pakt. 'Kom nou maar mee.' Sam gooit als zijn charmes in de strijdt en knipoogt naar Quinn. Snel wendt ze haar blik af. Ze hoeft niks met deze getinte indianen te maken te hebben. Ze heeft haar zinnen al gezet op de nette Engelse Harry. Ze bijt op haar lip, als Kurt hem nou maar niks aan praat. Waar zou Harry nu eigenlijk zijn?

'Nou dringt,' Harry aan. Je hoeft echt niet bang te om te vertellen, op wie je een oogje hebt. 'Nou,' begint Peeta. 'Ik ben al heel lang verliefd op Katniss, maar sinds ons Hunger Games avontuurtje is dat wel een beetje afgezakt. Hier heb ik echt een hele leuke jongen ontmoet.' zegt hij slijmerig. Harry kijkt hem verlangd aan. 'Sluit je ogen.'

[Wat vinden jullie, moet Harry keihard vernedert worden of met Peeta verkering krijgen. (Ook als Harry wordt afgewezen worden Peeta en Harry homo, maar dan met iemand anders)]

Reageer (3)

  • eitje

    Verkering verkering verkering!

    1 decennium geleden
  • DinoDeSaurus

    Verkering.. !!!

    1 decennium geleden
  • whitegamma

    doe maar verkering. Da's lol

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen