Ik werd wakker en voelde me duizelig en eek om me heen waar ik was. Ik keek geschrokken , Ik was niet in me kamer maar die van Tom ik deed de deken rustig van me af want ik zag TOm naast me liggen . Toen ik op stond was ik hellemaal naakt al mijn kleren lagen op de grond en die van Tom, 'nee ik heb het niet gedaan,hij is mijn broer okal ben ik verliefd . Okal is hij dronken doet hij zo iets niet'dacht ik . Ik raapte me kleren aan en begon aan te kleden en liep rustig zijn kamer uit naar de van mij en trekte wat simpleer aan!. Ik loop zachtjes naar beneden naar de woonkamer zie ik Bill. 'Ha die zus 'Riep ty naar me 'hay'ik liep naar de tafel en ging zitten 'Bill weet je wat er gisteravond gebeurt is 'vroeg ik hem. Hij knikte 'Jij wasmet Tom gaan dansen , Ik had geen zin meer en zei tegen jullie dat ik weg ging . Later toen ik thuis was aan het slapen hoorde ik jullie binnen komen , Jij was vast gaan slapen en Tom was vast met een meisje en met dat gebonk kon ik niet meer slapen '. Ik zuchte 'Dus ik heb het wel gedaan met me eigen broer'Dacht ik ,Bill lachte 'ik weet niet wat Tom tegen Ria gaat zeggen' Ik zuchte 'Ik ook niet '. Ik keek achterom en zag tom aan komen ik blooste en keek naar beneden .

Reageer (3)

  • Puppy

    snel verder het word echt leuk hahaha :D (H)

    1 decennium geleden
  • xMoondust

    Heel snel verder!
    goede story!
    & ik neem abo!
    <3

    1 decennium geleden
  • roseblack

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen