Foto bij 014

Heeey girls, misschien zullen de meeste dit stukje dan weer niet lezen, maar ik zal even uitleggen hoe het kan zijn dat ik zo druk heb.

Nou, vandaag MOEST ik naar de stad vanwege een kado kopen voor iemand die morgen jarig is en ik moest vandaag een wedstrijd spelen, daarna moet ik nog eens leren ( wat me zoals gewoonlijk niet lukt ).
Morgen: Om 4 uur pas uit, daarna verjaardag en dan weer leren.
Donderdag: 10 over 2 uit, maar alleen maar hw maken, vanwege dat ik hw achterstand heb en trainen.
Vrijdag: 10 voor 1 uit, maar ik ook continue aan mijn hw.
Zaterdag: Naar Hoofddorp, daarna hw, en dan een wedstrijd spelen.
Zondag: Bowlen en dat weer leren voor maandag.
Maandag: Begin van de tentamen week ( FML )
En voor de rest denk ik wel dat jullie het kunnen in vullen tot en met donderdag.
Dus ja, I'm kind of busy. Sorry nogmaals! Ik probeer echt zoveel mogelijk te schrijven, maar het zal niet al te vaak lukken.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • CrissyBassy

    Top geschreven zoals gewoonlijk!

    1 decennium geleden
  • StrongerThen

    Ik snap het en veel succes <3

    1 decennium geleden
  • Rootless

    Ik snap het!
    Maar dit hoofdstukje is btw wel weer goed <3

    1 decennium geleden
  • GreenShadow

    Oke, jij hebt het echt druk.
    Succes met alles!

    1 decennium geleden
  • RozeSnot

    Ahww, dat maakt niet uit hoor wijffie.
    Doe eerst maar je best voor school en dan je story!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen