Foto bij Chapter 64 • Cry For You, Larry Stylinson

Kudo? X

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Assietje

    Nog even als antwoord waarom iemand verslaafd zou zijn aan jouw verhaal: lees de laatste zin van dit hoofdstuk.

    Je schrijft Realistisch, fanfic, lief, schattig, onweerstaanbaar mooi en ook emotioneel prachtig. De gedachtegangen die Harry en Louis hebben zijn heel herkenbaar waardoor het voor ons ook nog leuker wordt om te lezen. Ik heb dat zelf ook wel gemerkt. Ik zoek altijd een verhaal die mijn gedachtes/gevoelens goed kan omschrijven. En doordat dit zo realistisch is ben ik ook verder gaan lezen!!

    Daarnaast zorgen ook sommige stukjes gewoon vopr dat je haast moet huilen. Dat ligt dan misschien aan mij, maar ik houd van een beetje drama en dat heeft dit verhaal echt!!

    Nu ga ik verder lezen.
    Gewoonlijk plaats ik nooit reacties bij verhalen die allang zijn afgelopen, maar ik wilde dit toch nog even zeggen in de hoop dat je dit ooit nog leest.

    8 jaar geleden
  • ardjan

    *zingt hard mee* AND LIVE WHILE WE'RE YOUUUUNG
    haha sawry :)

    1 decennium geleden
  • Quandance

    Seks onder de douche ^^
    Pervie me here :)

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Super geschreven.(flower)

    1 decennium geleden
  • Niallur

    Hij moet leren leven wanneer hij jong is.

    Stiekem vertaalde tekst van lwwy want YOLO!

    Haha, echt supersupersuperrr(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen