Foto bij 26:Tobi attacks

The hidden leaf forest

Kakashi spurten naar het dorp om de boodschap door te geven. Met de rol in zijn hand liep hij door het met bomen bezaaide bos. Plots kreeg hij een vertrouw gevoel. Van een sharingan! Maar niet die van Sasuke of die van Itachi die toch dood was het was een gevoel alsof het zijn eigen sharingan
was maar ook niet helemaal. Kakashi stopte en keek in het rond, maar er was niemand te zien. Hij liep verder, plots werd zijn kraag vast gegrepen door een hand hij werd twintig meter naar achteren geslingerd en botste tegen een boom. Alle lucht was uit zijn longen geperst maar hij had geen tijd om op adem te komen. De gemaskerde aanvaller vloog op hem af met een soort bom in zijn hand. Het bruine ronde bolletje ontplofte in zijn gezicht. 'Aah!'riep hij uit. 'Sorry dat ik niet zo lang kan blijven rond hangen ik maak het snel. Ik kan je met de informatie van Sasuke echt niet naar het dorp laten gaan!'Kakashi kon niets meer zeggen plots werd alles zwart.

Naruto's home 0.00 PM

Naruto schrok wakker hij hoorde iets aan zijn deur.'O stomme katten weer!'vloekte hij en gooide zijn schoen naar de deur. Normaal gingen ze dan weg maar er bleef gekras klinken. naruto wandelde naar de deur hij zwaaide hem open en er viel een hand naar binnen met een Kunai. Naruto schrok zich dood. Het was kakashi! Heel erg gewond. 'Kun je me na...aah..! naar de hokage kamer brengen? Verder gera... geraak ik niet denk ik. Hij heeft ...sharngan.'zei hij ,Naruto snapte er niets van . Toen viel Kakashi neer op de grond. En een verbaasde Naruto stond met het lichaam in de deur....

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen