Foto bij If you believe - 16

Ik ben aan het dwalen door de straten. De straten zijn grotendeels leeg. Ik zie in de verte een aantal winkels dicht bij elkaar. Ik weet zeker dat ik dicht bij het centrum ben en dus dicht bij winkels en plaatsen waar ik mij ontbijtje kan kopen. Terwijl ik naar daar aan het stappen ben, besluit ik om mijn berichten te lezen. Ik ontgrendel mijn gsm en zie Ward zijn naam staan. Ik druk lezen en zie dat het tweede bericht van Niall is. Ik wil weten wat Ward mij opeens wilt sturen dus kijk ik eerst naar zijn bericht:
"Ik heb gehoord van Nel dat je bent weggelopen van de jongens. Alles is toch goed met je hé? Anders wil ik wel eens met je praten als je je daardoor beter gaat voelen. Xxx"
Ik stop met wandelen en staar naar mijn gsm. Ik weet eerst gewoon niet wat ik moet antwoorden. Ik ben het écht niet gewoon dat hij zo lief is. Ik had dat gewoon niet verwacht van hem. Ik kijk op en zie dat ik bijna in de winkelstraten ben. Ik besluit om eerst te antwoorden en dan in de straten te lopen. Het berichtje van Niall kan wel even wachten.
"Alles is oké met mij. Ik ga eerst even eten, maar zie ik je rond 14uur in het hotel? Xxx"
Een gesprek met iemand die er niets over weet, kan goed doen denk ik. Hopelijk gaat het een beetje helpen. Terwijl ik door de straten is er muziek door de boxen aan het spelen. Het is een super mooi liedje dat ik zo kan meezingen. Als het liedje gedaan is, komen er vrolijke tonen uit de boxen. Ik begin op de melodie te stappen, wat best wel grappig is. 'Hey girl I’m waiting on ya, I’m waiting on ya c’mon and let me sneak you out' zijn de eerste woorden van het liedje. Ik herken die stem precies van ergens. Als de persoon weer begint te zingen, merk ik dat het Liam is. Ik kijk snel naar mijn gsm en lees het berichtje van Niall.
"Ik mis je. En het spijt me zo hard, maar laat het me uitleggen. Geef me aub een kans? Trouwens vandaag komt onze nieuwe single uit. Ik hoop dat je hem kunt horen. I hope you're okay and I really like you <3"
Zijn berichtje doet me echt iets. Dat hij zelfs bezorgd is na wat er gebeurt is. Ik weet nog niet of ik ga antwoorden en als ik het ga doen, wat ik ga antwoorden. Ik zie dat er een soort bakker is waar ik binnen iets kan eten. Ik besluit dat ik daar mijn ontbijt ga eten. Ik stap binnen en bestel een paar koffiekoeken en ga naar een tafeltje. Daar staar ik nog wat voor me uit terwijl ik eet. Het berichtje van Niall kan ik gewoon niet vergeten. Een traan gaat over mijn wangen, maar ik veeg hem snel weg en eet gewoon verder alsof er niets is gebeurt.

LWWY is echt ZALIG! Ik heb het de hele dag zitten zingen, haha :d & Sorry dat het zo lang geduurd heeft echt waar! Maar school wilt niet echt veel vrije tijd geven... Ik ben school eigenlijk al beu, het 3e jaar is gewoon verschrikkelijk. Of eerder de meeste leerkrachten die ik heb... Ik ga proberen om het volgende stukje sneller te posten xxxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Zo moet echt met Niall gaan praten!
    Trouwens, dit is zoooo leuk gescheven, dat je een kudotje van me krijgt (:
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen