Foto bij Ticket 28.

De eerste regel van dit hoofdstuk past precies bij mij. Wat een drukte, wat een drukte en nog eens; wat een drukte.
Bah, vakantie, kom maar gauw terug!
Mijn weken zitten vol gepland met SO's en proefwerken en als kers op de taart is het volleybal seizoen ook weer begonnen en heb ik elke vrijdag een wedstrijd. (op dinsdag train ik).
Mijn stage begint volgende week ook en in de aankomende weken is zo'n beetje mijn hele familie jarig (misschien kan je ze allemaal optellen met 2 handen, maar ik gebruik er als het kon 3.).
Ik baal elke dag weer dat ik niet kan schrijven en als ik het kan heb ik even geen zin of totaal geen inspiratie. Tot nu.
Ik ga tot half 4 hopefully doorschrijven zodat ik de komende dagen wat kan activeren (denk maar niet dat het me echt gaat lukken, mijn vader komt me straks vast ophalen dat ik moet helpen of dat we alweer naar mijn moeder terug gaan).

Ik wil wel iedereen bedanken voor alle mailtjes en als het goed is heb ik alles beantwoord. Zo niet, stuur dan nog een berichtje. Dan heb ik hem misschien wel geopend en gelezen maar dat ik er niet op heb gereageerd.
Ik hou van jullie vanuit het diepste en donkerste gat in mijn hart. (geloof me, daar liggen bakken vol liefde)
Love & Rocketz;
Beaudine.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Hadithi

    Whoopwhoop
    Ik verheug me al tijden op een komend nieuw stukje van jou en hier is ie dan :DDD & supergeweldigmegafantastisch. As usual.

    1 decennium geleden
  • xStephaniiee

    Super! Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • XPAYNER

    sooow cute!
    geeef ons vakantie! :(
    xxx

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Aaah, ik vind ze zo lief samen.
    Snel verder...
    xx(flower)

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Prachtig geschreven!
    En ik denk dat we het allemaal wel druk hebben, dus we begrijpen je <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen