Foto bij Chapter O.O5

Kristen point of vieuw.

Na het avond eten begleiden alle afdelingshoofden hun leerlingen naar de common rooms. Ik neem aan dat ik mee moet met de Slytherin afdeling, en terwijl Severus ze de great hall uit dirigeert loop ik achter de stoet aan. Proffesor Dumbledore had me al gemeld dat mijn vertrekken in de kerkers liggen, aangezien ik plaats vervangend afdelingshoofd ben. Ik ben zo in de gedachten verzonken dat ik niet doorheb dat alle leerlingen van Slytherin al verdwenen zijn en ik bots tegen iemand op. Geschrokken kijk kijk op, recht in de zwarte ogen van Severus. "Jufvrouw MCkibben, ik zou het erg op prijs stellen als U zou willen kijken waar U loopt." Zijn woordkeuze is zo formeel dat ik even niet meer weet wat ik moet zeggen. Opgelaten mompel ik mijn excuus aan, en wil me snel uit de voeten maken naar mijn kamer, maar zijn vingers klemmen zich aan mijn pols vast. "Morgen ochtend om zeven uur bij mijn kantoor." Met grote ogen kijk ik hem aan. "Ja Severus" mompel ik. Hij laat me los en knikt nog een keer kort, draait zich om en beent weg. Ademloos blijf ik staan. Wat een indruk maakt die man.

Reageer (2)

  • bels

    wat zal daar gebeuren....

    1 decennium geleden
  • BrechtjePan

    Indrukken, tsja daar is Snape goed in. Dat zou ik ook denken haha.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen