A Random Motherfucka just bumped an old topic about 1D coming to Holland!!
Ik dacht dat het echt was, dus nu ben ik echt heel heel boos ^^
en ik zag net dat ik al 26 abo's heb!! OMYNIALL!!

Trillend van spanning stonden Rose en ik in de lange rij voor de deur. Nog een paar mensen en dan mochten wij naar binnen. Dan zouden we One Direction persoonlijk ontmoeten. Rose had allemaal cadeautjes meegebracht. Ikzelf geloofde daar niet zo in. Ik maakte liever een praatje.
'Oh my God! I'm so excited! I can't even!' zei Rose hyper. 'I can't even!' zei ze opnieuw. Ik rolde met mijn ogen. Rose was altijd zo dramatisch over alles en iedereen. Ik moest toegeven dat ik ook op het punt stond om te gaan springen maar ik wist dat ik dan een belachelijke indruk zou maken.
'Next!' werd er door de beveiliging geroepen en de twee meisjes voor ons liepen naar binnen. Rose en ik keken elkaar even aan. Nog heel eventjes.
'How do I look?'vroeg Rose gespannen. Ik trok even aan haar bos rode krullen. 'Great. What about me?' Rose keek me zuur aan. 'Why do you need to ask? You're like a doll, always looking perfect.' Nerveus trok ik wat aan mijn blonde krullen. 'I do?' Rose porde in mijn zij. 'Yes! And now, focus!' Strak keek ik naar de deur. 'You're right.'
'Next!' zei de bewaker en hij opende de deur. Rose kneep snel even in mijn hand en toen stapten we de kamer binnen. 'Hi!' zei Rose vrolijk en rende op Harry af, die nogal benauwd keek. Mijn ogen vonden Niall die relaxed met zijn handen in zijn zakken toekeek. Toen hij mij opmerkte gingen zijn ogen wijd open. 'The girl I've been waiting for!' riep hij en hij spreidde zijn armen. Grinnikend gaf ik hem een knuffel. Toen ik Niall losliet gaf ik Zayn een knuffel. 'Hi babe,' zei hij. Ik voelde hoe het bloed naar mijn wangen stroomde. Ik liet hem los en gaf Liam een knuffel. 'You're very lucky,' fluisterde hij. Ik knikte en gaf Louis een knuffel. 'Hi babe,' zei ik tegen Louis. 'Hi lovely,' zei hij met een knipoog. Rose keek me lachend aan. Ze hing nog steeds aan Harry. 'Could you let go of Harry for a second so that I can hug him?' vroeg ik haar beleefd. Beschaamd liet ze hem los en ik gaf Harry een snelle knuffel.
Toen we allemaal tegenover elkaar stonden viel er een ongemakkelijke stilte. De bewaker schraapte zijn keel.
'Awkwaaard..' mompelde ik zachtjes. Toen stapte Niall naar voren en trok me mee naar de sofa in de hoek van de kamer.
'Just a minute, lads!' zei hij en duwde me neer op de bank.
Hij wachtte even tot de jongens een gesprek begonnen met Rose en keek me toen aan.
'I'm really sorry if I freaked you out when I dedicated that song to you, but you just seemed really sweet and I just couldn't stop myself from looking at you and I wanted to take the chance..' ratelde Niall zo snel dat ik er duizelig van werd. 'Wow, easy!' zei ik. 'I really didn't mind, but yeah, you freaked me out a little.' lachte ik.
'Well, can I have your number?' vroeg Niall. Ik sperde mijn ogen open. 'Sure,' zei ik verbaasd. Niall haalde een briefje en een pen uit zijn tas en gaf het aan mij. Ik pende snel mijn nummer neer en gaf het hem.
'Thanks,' zei Niall en hij stond op. Ik volgde zijn voorbeeld en we liepen naar de rest toe.
'Picture time!' zei Louis. Rose en ik propten ons tussen de jongens in en keken liefjes in de camera. 'Perfect!' riep de fotograaf. Rose deelde nog snel de cadeautjes uit en pakte toen haar tasje op.
'come on, my mum is waiting!' zei ze terwijl ze al naar de deur liep. Ik wou haar volgen maar werd tegengehouden door Niall.
'Can I have a picture with you, babe?' vroeg hij lief. Ik knikte verbouwereerd. Deze dag werd steeds gekker. Niall sloeg zijn arm om me heen en drukte me tegen zich aan. Ik glimlachte even voor de fotograaf en toen liet Niall me weer los. Gelijk trok er een teleurgesteld gevoel door mijn maag. Ik wilde nog helemaal niet weg. Maar Rose trok aan mijn arm en na haastig gezwaaid te hebben liepen we weer naar buiten.
'Oh my God! This day is so weird!' zei ik geschokt tegen Rose. 'I know right! And I can't believe Niall wanted to take a picture with you!'
Rose trok haar flesje water uit haar tas en zette het aan haar lippen.
'He wanted my number too,' zei ik zacht. Rose spuwde haar water uit.
'HE WHAT!?' schreeuwde ze. Ik greep naar mijn oren.
'I gave him my number!' riep ik. Rose bleef stokstijf stilstaan.
'He's so into you!' stamelde ze.
'No, he's not!' lachte ik. Rose trok haar wenkbrauwen op.
'You just wait.'

Reageer (4)

  • AlexLuvMusic

    loveee this story!!! :D

    1 decennium geleden
  • NiHaZaLiLo

    Haha superleuk!! Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • xDestine

    Can't wait for the next chapter!! Love this story. X

    1 decennium geleden
  • DJPAYNE

    super! zou je mijn stories ook eens willen lezen? abo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen