Foto bij Hoofdstuk 7

Ik keek op mijn gsm om te zien welk uur het was.Het kwart voor 6 het was tijd om naar de ingang van het park te gaan.We renden in de regen tot dat...SPLATCH!Tuurlijk ik moest weer struikelen over een steen...
Zayn helpte me recht te staan ik leunde me op hem omdat me been aan het bloeden was en het deed zeer om erop te staan.Hij keek recht in mijn ogen en ik de zijne..hij gaf me een kus op men mond en ik antwoordde hem terug met een kus die tot een zoen leidde. Er verscheen een glimlach op me gezicht die ik er niet afkreeg ook al deed me been zoveel zeer.
Zayn tilde me op en bracht naar de ingang van het park.Waar Lola en Niall,Louis en Layla stonden te wachten.Zayn zette me neer op een bankje."Wat is er gebeurd?!" vroeg Lola bezorgd "Ik ben gevallen :L" antwoordde ik.Daar kwamen Lize en Harry Huppelend hand in hand.
Nu nog wachten op Claire en Liam.

Ik en Zayn gingen effe naar mijn huis om men been te verzorgen.

Ik kon er al een beetje op staan.Maar als ik stap deed het zeer.
Zayn had besloten om bij me thuis te blijven en stuurde de andere een sms.

Ik heb Yani haar been verzorgd maar als ze stapt heeft ze pijn dus wij wachten op jullie bij haar thuis.

Claire

We bleven zoeken naar men oorbel we waren bij een soort van ravijn en 'DAAR!'zag ik mijn oorbel.Liam hield men hand vast hij was best wel lief.Ik probeerde mijn oorbel te pakken maar toen ik het greep schoof ik van de rand en belande op een stukje grond onderaan.Liam probeerde bij me te komen.Hij schoof zo voorzichtig mogelijk om bij me te geraken en het lukte hem.Nou hoe komen we hier weg?Liam stuurde een sms naar de rest om te zeggen waar we zijn.Ik greep Liam in een knuffel en toen gaf Liam mij een kus die tot een zoen leidde Ik zat in zijn armen te wachten tot de rest om kwam zoeken.


Lize

Ik kreeg een sms van Liam OMG!Ze zijn in een ravijn beland.
Ik wist meteen welk ravijn ze bedoelden ik belde de brandweer voor hulp en ik ging naar ze toe.
Harry gaf me een kus op men mond en zei "je moet niet ongerust zijn het komt goed met ze."
De brandweer kwam ietsje later door de regen.
Gelukkig was alles in orde met ze.
We gingen naar Yani haar huis het ging wat beter met haar been.
Ik vertelde Yani het hele verhaal van Liam en Claire.
Ze vond het jammer dat ze er niet bij was voor te helpen.
Maar het belangerijkste is dat ze in orde zijn.

We bestelden een paar pizza's voor te eten want we hadden echt honger!
De jongens waren best wel moe dus we besloten dat hier mochten blijven slapen.

Yani

Ik zette een film op die iedereen leuk vond.
Ik pakte wat snacks en frisdrank zette ze op tafel gelukkig is me been al wat beter. Ik ging naast Zayn zitten en we keken allemaal aandachtig naar de film.Ik viel in slaap in Zayns armen.
Maar ik was blijkbaar niet de enigste die in slaap viel in iemands armen.
Claire viel in slaap in Liams armen,Lize in die van harry,Layla en die van Louis en Lola in die van Niall.

Iedereen had precies zijn partner gevonden

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen