Foto bij Hoofdstuk 8

Ik werd wakker in de armen van Zayn die blijkbaar al wakker was en Tv zat te kijken."Good morning sweetie!" zei hij en gaf me een kus en die beantwoorde ik al te graag
Ik keek naar de rest en ik verschoot dat bijna iedereen al wakker was.
Je kon al raden wie dat er nog sliep.Ja ja Claire..
Liam wou haar rustig wakker maken maar ik kreeg een idee.
Ik zei tegen Liam dat hij effe moest wachten en ik ging een paar waterpistolen halen we vulde ze met water.We stonden allemaal in een kring rond Claire.Ik riep rustig aan Claire Wakker worden! 3..2..1!Go!En we bekogelde haar met water algauw stond ze recht "Jaajaa ik ben al wakker hou der nu maar mee op!" riep ze.We hielden er mee op om dat het eigenlijk best wel koud begon te worden.Het weer was echt aan het veranderen.
De warme dagen waren blijkbaar voorbij..en nu kwamen de winter dagen eraan..We kleden ons allemaal om en gingen naar een Bistro om te ontbijten.

De jongens vertelde ons dat ze hier maar een week blijven...
dus we hadden besloten om het een hele leuke week ervan te maken.

We hadden besloten om naar de zoo te gaan we gingen er met de auto toe.
Toen we in de zoo waren werd het plots heel erg koud D; brrrr!
Iedereen had een pull bij maar ik dus niet. :L Ondanks we het allemaal koud hadden had Zayn toch zijn jas aan mij gegeven!Ik vond het zoo sweet!Ik zei tegen hem "Thank you honey" en gaf hem een zoen.
Zayn zei tegen me "So its official?" ik zei " What's official?"
" Our relationship sweetheart" zei hij dus beantwoordde ik hem " If it wouldn't be official would I do this?" en gaf hem een zoen.
We kregen allebij een glimlach op ons gezicht en wandelde hand in hand.
Natuurlijk was de rest al door gewandeld.

Ach ja dan werd het gewoon een romantisch momentje voor mij en Zayn
We gingen naar de babydiertjes kijken "Ouhn!" wat waren ze toch zo schattig!

Lize

We wandelde naar de paarden ah wat zijn ze toch zo mooi!
Hmm ik besefte plots dat we Yani en Zayn waren kwijt geraakt.
"Heeft iemand Yani en Zayn gezien?" vroeg ik aan de rest.
Ze hadden allemaal geen idee waar ze zouden zijn.
Dus gingen we ze zoeken!Harry nam meteen men hand en we gingen zoeken..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen