Foto bij Hoofdstuk 9

Nadat we alle dieren hadden gezien en over de plassen waren gesprongen/gestapt.
Gingen we eindelijk is op een bankje zitten :)
Ik zette men hoofd op zijn schouder.
Wat gaf dat toch een fijn gevoel...na een minuut stil te zitten begon mijn maag te knorren,ik begon te blozen :$ en zayn begon een beetje lachen
We gingen dus opzoek naar kraampje waar dat ze eten verkopen.
Hmm ik rook de geur van heerlijk hot dog's en jup!Daar stond de hot dog kraam!Ik nam een hot dog en Zayn die nam een hamburger.
We namen een hap van elkaars eten gewoon voor de fun. :)
Ons eten was net op en toen begon het echt mega hard te regenen!
Ik wou zayn's jas terug geven omdat ik niet wou dat Zayn ziek werd "No!Keep the jacket i don't want you to be sick" zei hij "But i don't want you to be sick cuz off me" antwoordde ik " It doesn't matter what happens to me,the important thing is that you are going to be fine" antwoordde hij terug.Ik vond het zooooo lief ach ja dan hield ik zijn jas toch maar aan.
We hadden een afdak gevonden en gingen der onder staan tot dat het wat rustiger werd.We waren allebij kletsnat en we hadden allebij koud.Dus greep ik hem vast in een knuffel zodat we het allebij wat warmer zouden worden.

Lize


Harry en ik renden in de regen we waren al een uur opzoek naar Yani en Zayn.Waar zouden die 2 toch zijn?We gingen opzoek naar een afdak om daar even uit te rusten.Tuurlijk wie zagen wij daar al knuffelend staan.Yani en Zayn!
Yanii!Riep ik luid. "We hebben wel een uur naar jullie gezocht!" zei ik
"soorrry we waren jullie kwijtgeraakt en hadden besloten omdan onze eigen weg te gaan" antwoordde ze.

Tjah zo konden wel iets laten weten vond ik..
Ach ja het maakt nu niet we hadden ze gevonden en dat was het belangerijkste :)
Ik keek naar hoe laat het was en "shit!"
Binnen 10 min ging de zoo dicht maar we hadden niet echt een idee waar de ingang en de anderen zijn...


Yani


Terwijl we opzoek waren naar de ingang hadden we onderweg Liam en Claire gevonden en gingen we te samen opzoek naar de ingang!
We volgen een paar pijltjes en we toen kwamen we Lola en Niall tegen die natuurlijk allebij een hot dog aan het eten waren.
Ik vertelde ze dat de zoo zich binnen een paar minuten sloot en ik vroeg hen of dat zei miss de ingang nog wist zijn.God zij dank wist Niall het zijn!We renden zo snel als we konden naar de ingang!Pheew net op tijd aan de ingang maar waar zijn Louis en Layla?


Zayn

We hadden onderweg bijna iedereen weer gevonden behalve Louis en Layla..
We waren aan de ingang aan het wachten maar de Zoo ging dicht..we waren wel een beetje bezorgd.Ik keek naar Yani en ik zag dat ze het nog altijd koud had.Ik stelde voor om misschien naar huis te gaan en vanaf daar iets te bedenken of naar de Zoo te bellen of ze Louis en Layla hadden gezien..iedereen was ermee akkoord dus gingen we naar huis.
In de auto ging ik dicht bij Yani zitten om haar te verwarmen.
Ze legde haar hoofd op mijn schouder,dat geeft mij altijd een fijn gevoel als ze dat doet ik weet niet waarom...

Yani

Toen we bij me thuis waren gekomen zagen we dat het licht brandde.
Ik herinerde me niet dat ik de lichten had aan gelaten..Iedereen had wel schrik..Zayn had een stok van een boom gepakt en deed de deur open..


Zayn

toen ik de deur open deed had ik wel een beetje schrik maar toen ik zag wie dat het was werd ik opgelucht "LOUIS! LAYLA!" riep ik.

Yani

Uhh?Louis en Layla hoe zijn die nu hier gekomen de auto stond nog op zijn plek.Eh?Ik was helemaal verward.
Ik vroeg ze hoe dat ze hier zijn gekomen. "Met de bus" antwoordde ze.
Na ja iedereen ging naar boven om snel warme kledij aan te trekken.
Na die zware dag had iedereen wel honger...
Harry had besloten om te koken ik was wel is benieuwd..

Na een halfuur wachten was het dan uiteindelijk klaar!
Ik nam een hap en :| het was overheeeerlijk!
Ik wist niet dat Harry zo goed kon koken :O
Hmm iedereen had er echt van genoten!
Het was weeral laat en jongens moesten naar hun hotel gaan..pfff ik wou dat Zayn bleef..

Plots dat Claire het idee kreeg dat de jongens gewoon hier bij ons konden blijven slapen zolang ze hier in België zijn.
Ze vroeg het aan de jongens en ze gingen der mee akkoord.

Alleeeeeen was er een probleempje wel de meiden hadden allemaal hun eigen kamer maar meer kamers had ik niet echt duuus...de jongens zouden bij ons moeten blijven slapen.Maar ze vonden het geen probleem en wij ook niet echt dus alles was in orde :D

Ofcourse ging Zayn bij mij slapen :)
en Liam bij Claire,Nial bij Lola , Louis bij Layla en Harry bij Lize :D

Ieder kamer had ook zijn eigen badkamer dus dat was dan ook ideaal :)
In mijn kamer had ik een soort van pashokje waar ik me kon aankleedden en Zayn mocht zich in badkamer dan aankleedden.We deden allbij onze pyjama aan.Ik vond het wel effe raar om zo te samen in een bed te liggen.

We konden allebij niet slapen dus zette ik de TV in mijn kamer aan en we kozen samen een film die we konden bekijken.

De eerste 10 min viel ik al in slaap in Zayn's armen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen