Heeeeeeee, net terug van mijn eerste les kickboxen (dance) Ik dacht nu ben ik vast dood, maar dat valt mee :)

kuzzssiieesss Chailin

Niall en ik liepen hand in hand naar het restaurant, Louis en Harry liepen achter ons. We gingen zitten aan een tafeltje bij het raam. *Ping*
Ik had een berichtje, ik pakte mijn iPhone en opende de sms.

Justin, de politie heeft zijn huis omsingeld. Jaxon en Jazmyn zijn veilig, ik zie je morgen ochtend?
xxx mama


Blij liep ik terug naar onze tafel.
'Jongens de politie heeft mijn vaders huis omsingeld!' riep ik blij, iedereen keek met een ruk op.
'Wat goed!' zei Niall
'Fantastisch!' riepen Harry en Louis in koor, ze keken en elkaar aan barsten in lachen uit.
'Willen jullie iets bestellen?' vroeg een meisje, ze glimlachte overdreven naar Niall en knipperde veel met haar ogen. Wat een trut dacht ik jaloers, ik legde mijn hand op die van Niall.
'Wat wil je eten, babe?' vroeg ik aan Niall.
'Euhm, 2 tosti's en spaghetti bolognese' zei Niall. 'Oh, en een fristi.'
'Oke... En u meneer' vroeg ze, ze sprak 'meneer' heel sarcastisch uit. Nadat ze al onze bestellingen had op genomen liep ze zwáár overdreven weg.
'Tsssss... Wat een bitch' zei ik. Niall keek me verbaasd aan.
'Waarom?' vroeg hij verward.
'Omdat ze heel erg met je aan het flirten was' bromde ik, Louis haalde zijn schouders op.
'Ze was wel een lekkerding' zei Louis, ik zag Harry's blik verstrakken.
'Awh, Jussie was jaloers?' kirde Niall, ik knikte nors.
'Awwhhh,' Niall drukte zijn lippen op die van mij, zijn handen lagen op mijn heupen. Ik opende mijn mond en zijn tong speelde met die van mij, zijn duimen gingen onder mijn shirt en streelden de huid van mijn heupen. Ik moest veel moeite doen om niet te kreunen. Niall drukte nog een klein kusje op mijn lippen en liet me toen los, ik zag de serveerster alweer bij onze tafel zijn. Ze keek me met een duistere blik aan, ze had er schijnbaar al even gestaan haar dienblad was al bijna leeg.

Reageer (6)

  • crazycatlady

    hahaha ahhh zo schattig:D echt geweldig verhaal:D

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    Krijg je er van flirten met Niall tsss trut...

    1 decennium geleden
  • Triplet

    <3

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Yup, cute.

    1 decennium geleden
  • Robbers

    Verder xo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen