Foto bij H24

Ik heb jullie expres 2 dagen in spanning gelaten! :Y)

Nee, grapje. Ik was er gewoon niet. Bezig met larpen, sorry mensen. Ik schrijf vandaag wel weer wat! Cx

Ik spring op en snak naar adem.
'-bang dat dit al zou... Lilith? Wat is er? Valt er iemand aan?' Aryen die gewoon rustig verder was gegaan met zijn verhaal snakt ook naar adem en springt ook overeind. Hij gaat beschermend voor me staan en kijkt om zich heen. Natuurlijk ziet hij niets.
'Wat is er? Verdomme Lilith, ik schrik me dood,' zegt hij als hij door heeft dat niets ons aanvalt.
'Aryen...'mompel ik terwijl ik voor me uit staar. Aryen kijkt even snel die zelfde kant op, maar weer ziet hij niets. Hij legt een hand op mijn arm.
'Er is niets Lilith, je hoefd niet bang te zijn.'
'Dat is het niet... ik dacht aan de voorspelling...'
'Huh? Wat bedoel je? Die van vanmiddag?' Mompelt Aryen verbaast.
'Ja...'
'Wat heb je dan ontdekt?' Vraagt hij, opeens met grote intresse.
'Nou ik zat te denken. Ze hebben het toch over onze twee rijken?'
'Eh Ja?'
'Nou er is daar iets slechts opgestaan 15 jaar geleden toen de voorspelling werdt bedacht. Welk jaar is dat? Denk eens goed na?'
'Eh? Niet de geboorte van Cecile... dus zij kan het niet zijn? Bedoel je dat?'
'Ook... maar wat gebeurde er 15 jaar geleden, kom op, jij kan het weten!' Ik moedig Aryen aan.
'T-toen... Oh goth, verdomme...'
'Je weet het?' Verbaast dat hij het nu al door heeft.'
'Toen... toen ontvoerde je vader je naar... en ging jij weg bij mij...' mompelt hij.
'Ja, dus toen is mijn vader slecht geworden en is het kwaad opgestaan. Mijn vader is dus het kwaad, maar de voorspelling gaat niet alleen over mijn vader, want hij is geen kind.'
'Nee, dat meen je niet,' het is duidelijk dat Aryen ook al zit na te denken,'Denk jij dat de voorspelling over meerdere mensen gaat?'
'Ja, ze hebben het over het kwaad, mijn vader, en over een half-elf. Dat zou Cecile dan zijn. En die Half-elf zal moorden. Dus Cecile gaat iemand vermoorden... misschien wel mijn vader!'
'Maar dan zou de wereld niet beven,' zegt Aryen.
'Dan vermoord ze... Naja... dat maakt ook niet uit.'
'En verder dan? Waar slaat de voorspelling verder op?' Aryen kijkt me enthousiast aan.
'Nou het half-elf kind gaat een wapen vinden in de handen van de donder, in mijn vaders handen. En daarmee zal ze mijn vader vermoorden! Nou eigenlijk binden, volgens de voorspelling,' ik kijk Aryen enthousiast terug aan.
'En die laaste zinnen zijn gewoon dus conclusies?'
'Ik denk het,' ik lach naar hem.
'En die tweede zinnnen dan? Goed zal bezwijken. Door kwaad veraad.?' Aryen kijkt fronzend voor zich uit.
'Ik weet niet, maar wat maakt dat uit? We weten wat de voorspelling bedoelt! We moeten Cecile vinden, ze zal ons helpen mijn vader te vermoorden!' Ik grijns gelukkig naar Aryen.
'Ben je dan niet bang dat ze Diamantar zal doden?'
'Nee, ik heb jouw en Blueä om me te beschermen,' ik zeg het dan wel sacastisch, maar ik meen het wel.
'Laten we dan maar gaan,' zegt Aryen met een zucht.

Reageer (4)

  • Heronwhale

    o. toch niet metsa:8

    1 decennium geleden
  • Ninuturu

    Okay het gaat over haar xD volgens mij ben ik er achter. achter de voorspelling :P

    1 decennium geleden
  • Yuzu

    Snel verder :3

    1 decennium geleden
  • dineniel

    ik ben blij dat lillith weet wat de voorspelling beteknd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen