Eerste hoofdstukjeee<33

Zaterdag 27 juli

"MAAAM IK GA NAAR MELANIE!" gilde ik naar boven. "Oke is goed schat." antwoorde mijn moeder. Ik pakte mijn fiets en deed oortjes in en luisterde naar muziek: One Direction. Ik heb geen idee maar die jongens doen wat met me. Dacht ik in mezelf. Als ik bij Melanie's huis ben bel ik aan. De moeder van Melanie doet open. "Hooi is Melanie er?" vroeg ik. "Jaa die is boven op haar kamer ga er maar heen." Ik liep naar boven klop op de deur en loop naar binnen Melanie zat daar op haar bed een tijdschrift te lezen. "Hoi"zegt ze. "Hai." Als ik bij haar op bed ga zitten zie ik dat ze een artikel van One Direction aan het lezen is. Melanie is ook een groot fan van One Direction. "OMG" roept ze opeens. "WAT IS ER" "ONE DIRECTION KOMEN VOLGEND JAAR IN NEDERLAND" gilde ze hysterisch. "WAT WAAR SERIEUS" gilde ik met haar mee. "JAAAA" "wat gaan we doen" vroeg ik aan Melanie. "Zullen we anders naar het zwembad gaan omdat het toch zo warm is?" vroeg Melanie. "jaa is goed maar moet ik wel even snel langs huis om zwemspullen optehalen, waar spreken we weer af?" "Bij de ingang van het zwembad?" "Okee is goed tot zo" Snel fietste ik naar huis en pakte m'n zwemspullen bij elkaar en gilde naar mn moeder dat ik naar het zwembad ging.

Reageer (2)

  • angelaxxx

    Super leuk hoofdstukje!

    1 decennium geleden
  • NiallsCutie

    Wauw super! Je eerste verhaal ever? VET GOEDDD! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen