Gopelijk is ie nog leuukk

Demi

"Mwah" ze ik met een moelijk gezicht terwijl ik naar mn teen kijk. Ik ga op het lig bed liggen als ik de jongens eraan zie lopen. "En hoe gaat het" vroeg Louis. "t gaat" zei ik. "btw we moeten ons nog ff voorstellen wij zijn Demi en Melanie" zei ik. "aangenaam wij zijn.." "Jaa we weten wie jullie zijn" grinniken we. "Mag je nou wel zwemmen?" vroeg Niall. "Nee zei ik teleurgesteld." "aaah" zeiden ze. "Maar jullie mogen wel gaan zwemmen hoor ik vermaak me hier wel." en hield een tijdschrift omhoog. "Maar dat is lullig dan maken wij veel plezier en zit jij hier in je eentje." "Ik vind het niet erg hoor dus ga nu maar gewoon." "okee" als ze naar het water lopen word Melanie meteen het water in geduwd. Ik grinnik. Dan zie ik Zayn mijn kant oplopen en ik zei "Ga je er nual uit?" "Ja ik vind dat water maar niks zei hij. " Maar omdat jij dankzei ons een zere voet hebt ga ik wel een ijsje voor je halen." en hij liep weg. Even later komt de rest ook uit het water. liam vraagt "Waar is Zayn?" "o die is even een ijsje voor me halen" En ik stak me tong uit want ik wist dat Melanie ook zin had in een ijsje.


En dat was alweer deel 4. Hihh x

Reageer (1)

  • NiallsCutie

    Wauuw! I LOVE YOUR STORYYY! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen