Foto bij Chapter O.18

Kristen point of view.

Als de lessen zijn afgelopen loop ik weer terug naar mijn vertrekken, waar ik.een heerlijke lange douche neem. Als ik klaar ben pak ik een stapel proewerken die ik met tegenzin na begin te kijken. Mijn hoofd wil alleen maar denken aan de vakantie en het kerstbal. Als docent ben ik verplicht om bij het bal aanwezig te zijn, net zoals Severus... Ik zucht en probeer me wat meer te focussen op de proewerken voor me.

Voor ik het weet is het zes uur en haast ik me naar de grote zaal voot het avondeyen Ik had een enorme preek gehad van Minerva omdat je al docent aanwezig moet zijn, en ik liet het nog wel eens af weten. Snel loop ik de grote zaal in langs de Slytherin tafel. "Zeg professor, waarom kom jij 'S avonds niet kijken of wij al aan het slapen zijn?" Ik herken de lijzige stem van Malfoy gelijk. Met mijn zoetste glimlach draai ik me om. "Nou menneer Malfoy, omdat dat de taak is van Professor Snape. Ik ben plaats vervangend afdelingshoofd als je dat toevallig vergeten was." "Oeeeh" klinkt uit verschillende monden aan tafel en ik kruis tevreden mijn armen voor mijn borst. "Malfoy is uitgedist door een professor!" Klinkt het aan de tafel van Gryffoendor en de andere afdelings tafels barsten in lachen uit. Malfoy kijkt me woedend aan, en beent de grote zaal uit. Hoofdschuddend loop ik naar mijn zitplaats en Dumbledore kijkt me met twinkelende ogen aan. Severus daar in tegen kijkt minder blij. Hij zou toch niet boos op me zijn?

Reageer (3)

  • bels

    oke tot nu toe is dit mijn lievelings stukje!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • BrechtjePan

    Lol, áls ik op Hogwarts zat in Draco's jaar had ik hem ook heel vaak willen dissen haha.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen