Ogosh had vandaag twee so's eentje helemaal verknalddd

demi

Even later komt Zayn terug met mijn ijsje ik bedank hem en eet hem snel op. Als ik mijn ijsje op had zei ik "ik heb het heeeeeet!" zeurde ik. Ik zag Louis naar het water lopen en zocht iets. Ik besteedde er verder geen aandacht aan. Toen zag ik Louis terug lopen met een emmer water en hij gooide het over me heen. "AAAAH KOUUUDD" gil ik. "Nu heb je het vast niet meer koud." zei hij. Ik kijk hem chagi aan. Niall gooide een handdoek naar me. Opeens werd erom geroepn dat het zwembad over 5 minuten ging sluiten. "HOE LAAT IS HET?" schreeuwde ik. "vijf uur hoezo?" "FUCK OM HALF VIJF GING DE LAATSTE BUS NAAR HUIS!" "SHIT" zei Melanie. "En nu?" "geen idee". "jullie mogen anders wel voor zolang het nodig is bij ons intrekken" zei Zayn. " Ik weet niet we hebben helemaal geen kleren bij ons." "Dan kopen we die toch?". "maar we hebben ook geen geld." "maar wij wel." zei Harry. "eehm okee dan" toen kwam er een man naar ons toe en zei dat we nu echt moesten gaan omdat ze gingen sluiten en toen zag ik dat we nog de enigste waren bij het zwembad. We liepen naar de auto maar opeens stootte ik mn zere teen heel hard tegen een steen "fuckk" ik zag dat ieaan het bloedden was want mn verband werd rood. De tranen sprongen in mn ogen. Laten we anders maar even langs het ziekenhuis gaan" zei Liam. Toen we naar de auto liepen zei Melanie opeens "Wo..wacht we passen toch niet allemaal in die mini auto?" "dan gaan we toch bij elkaar op schoot?" "okkee" ik ging bij Zayn op schoot en Melanie bij Liam. Louis ging rijden. De rit ging goed totdat Louis omverwacht moest remmen en ik onverwachts naar voren vloog waar door mijn teen heel hard tegen de stoel aan kwam "GVD LOUIS!" "sorryy" "hoelang is het nog rijden tot we bij het ziekenhuis zijn?" vroeg Melanie "eehm nog vijf minuutjes." ik kijk weer uit het raam. Als we er zijn lopen we naar binnen naar de balie. We moesten in de wachtkamer wachten tot de dokter kwam. Toen de dokter eraan kwam schudden we zijn hand en ik mocht iemand meenemen naar de kamer Zayn ging mee. Toen ik had uitgelegd wat erallemaal was gebeurd, ging hij aan mn teen voelen. "ik heb slecht nieuws.." zei hij "er zit glas in je teen. Ga maar naar de wachtkamer dan kijk ik even wat ik ermee ga doen. "okee." ik liep met Zayn terug naar de wachtkamer waar derest ook zat. "en?" vroeg Melanie meteen. "er zit glas in haar teen de dokter gaat nu kijken wat hij ermee gaat doen." legde Zayn uit. We gingen zitten. Later kwam de dokter terug en zei: "je moetworden geopereerd." ik werd helemaal wit ik vond alleen de spuit waarin je word verdoofd al eng. "nu meteen?" vroeg ik bang. "ja kom je mee?" ik liep langzaam metme mee gelukkig mochten dest nog even mee" ik ging op het bed liggen, de dokter kwam eaan met de spuit. "aaah kan ik niet onder nacose worden gebracht met zo'n kapje?" "Nee alleen je teen word verdoofd." zei hij. "Wilt pleeeas iemand mn hand vast houden als die ontigelijke grote spuit erin gaat?" "Tuurlijk"zei Niall en hij pakte m'n hand. Toen ging de spuit erin ik kneep Nialls hand helemaal fijn, maarhij bleek er niks van te merken. "ik ben bang" fluister ik. "hoeft niet" zei Niall.


En wat vinden jullie ervan laat pleas een reactie achter<33 loveyouuux

Reageer (2)

  • angelaxxx

    Niall je bent echt een schatje!! (H) Oké ik hou teveel van One Direction maar who cars? (Schrijf ik da juist?)

    1 decennium geleden
  • NiallsCutie

    Superrrr! Snel verder!!! xoxo:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen