Ohohoh (imitatie van de kerstman) Ik schaam me zeg maar een beetje, we hebben niet geactiveerd! Stom! AmaZayn18 heeft het erg druk met van alles en nog wat, het heet school, ooit van gehoord? En ik zat vast... niet in de gevangenis maar in mijn gedachten, het schrijven ging niet, maar we gaan ons best doen om jullie toch iedere keer een stukje te geven! In elk geval regelmatig! Nu nog even mij concentratie ophalen van vakantie =) Enjoy!

xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG verhaal <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • numbnut

    Ik hou echt van jullie verhaal!
    Het si niet zo erg dat jullie niet veel activeren!
    Snel verder
    Xxx

    1 decennium geleden
  • BackToRed

    ik vergeef het je, almachtige Nina (A)
    Haha en Amazayn18 SUCCES MET DIE GEWELDIGER GEVANGENIS. genaamd school. ik heb er zelf ook last van... raar hea?
    Maar dit verhaal is gewoon geweldig. Geweldig. Geweldig. Amazayn. Extraordinharry (dat woord (zonder de h natuurlijk) moet ik voor morgen kennen.) Brilliam. Phenominiall. Fabulouis.
    Echt waar.
    Dus pretty please snel verder, dan geef ik Arnold de walvis een koekje (zijn naam is toch arnold, right?)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen