Foto bij 2 ~ 69 Izzy van der Meer

@Loe008 Nee, ik heb geen foto van hem. Ik weet niet eens hoe hij heet, maar ik zag hem vandaag weer in de gang staan, met z'n vrienden. En toen was hij met z'n vrienden om iets aan het lachen. EN OMG OMG OMG OMG HIJ LACHT ZO ÜBERSCHATTIG! ECHT.. ASDFGHJKL DAT WAS ECHT SCHATTIG, DAT LACHJE. Ik heb gewoon officieel een crush op hem, denk ik. OMG! En hij is ook niet zo lang, maar echt cute.

& extra lang hoofdstukje omdat ik morgen waarschijnlijk geen tijd heb om iets te schrijven. & Kunnen we dan in de top komen? Dat zou echt amazing zijn! Een kudo na 12 uur? Haha. Ik zal vrijdag voor weer een extra lang stukje zorgen ;) I promise, omdat ik morgen niet kan. En trouwens, de volgende week (6 oktober - 12 oktober) ben ik een weekje in Praag met school, dus dan kan ik de hele week niks schrijven. Sadddd.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • lashtonisbae

    The lucky girl (H) btw ik had het fout (zip)

    9 jaar geleden
  • Joaax

    Kudoooooooo :D
    en veeeeel geluk met die leuke jongen(K) hahahaha.

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Ik ben niet slim (moest nogal lang nadenken bij de eerste vraag van mn economie so: naam)
    Maar er is toch niemand die Niall en Izzy gaat verraden? Josh houd van Izzy en als je ECHT van iemand houd ben je blij als die gene blij is. Dus niemand.
    WAAROM VERTELLEN ZE T DAN NIET??!?

    xxxsnelverderxxx

    p.s. ben jij Belgisch??

    1 decennium geleden
  • Pepito

    JOSH MAG HIER KOMEN UITHUILEN!

    en jij gaat zo hard eens een foto voor mij trekken!

    1 decennium geleden
  • MyIrishman

    zo schattig <3 snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen