Naomi POV: Ik moet lachen om Bills piepstemmetje, het is heel hoog alsof een kind van 11 het zegt. "Jongetje zit je vast? Moet ik je moeder halen? Of een stewardess?" Bill word rood. "Nee het gaat wel." Dat was nog steeds even hoog. We schieten nu allemaal keihard in de lach. "Wie zitten daar allemaal in? Jongetje, pesten ze je?" Bill houd het ook niet meer, we kleeden ons snel aan en unlocken de deur. De man kijkt ons raar aan als we bezweet het hokje uit komen lopen zonder klein jongentje. "Wie hoorde ik net in de toiletten?" "Mij" zei Bill nu weer met zijn gewone stem. Ik ga uit zenuwen zoals altijd een stukje zingen. "Hee meisje," begint de man, "Ik ben een producer en jij kunt heel goed zingen zou je," ik onderbreek hem "Dank U dat weet ik, mijn band en ik zijn ons eerste album aan het opnemen." De man loopt zonder nog een woord te zeggen het WC hokje binnen. "Hee, jullie hebben nog iets laten liggen. Oh My God het zijn condooms." horen we uit het hokje weerklinken.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Glambert

    schitterend(H)

    xx C

    1 decennium geleden
  • joytjuh

    oef
    ben al bekomen vant lachen
    (H)=dees serie

    1 decennium geleden
  • Escapist

    Gewéldig! Kan je iets laten weten als er een nieuw deel is? (A)
    xx Elien

    1 decennium geleden
  • SofiexD

    Snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Dimension

    Whaaa TC rocks!!(yeah)(yeah)
    snel verder!(hoera)
    ben er verslaafd aan, na 4delen :D
    x.<333(H)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen