Foto bij Hoofdstuk 31

yeaa buddies, ik ben er weer!
Soort van dan, ik ben lichtelijk inspiratieloos aan het worden :(
Voor dit verhaal dan, want ik ben ook bezig met 2 nieuwe verhalen die ik na/ tijdens dit verhaal misschien online wil zetten.. Zullen we zien, maar voor nu:

I hope u like it! And may the odds be ever in your favor!

Oh trouwens dit is een Fred P.O.V Leuk hee?

Fred P.O.V

‘Fred, je draagt geen shirt meer’, zegt Luce terwijl ze me met open mond aankijkt. Ze wil de trui al over haar hoofd trekken. ‘Weet ik’, antwoord ik. ‘Wil je hem echt niet terug’? Vraag ze. ‘Nee gaan we nu dan beginnen?’ Iedereen knikt en ik veer meteen op. ‘Ik wil eerst!’ Roep ik als een klein kind, die op de schommel wilt. ‘Aaah omdat ons kleine Fredje zo graag wilt mag hij eerst’, zegt George die me aankijkt alsof ik inderdaad een klein kind ben. Ik stomp hem op zijn schouder en laat mijn ogen over de groep glijden. Opzoek naar mijn slachtoffer. Mijn blik stopt bij Luce. Haar zwarte haar gloft in grove krullen over haar schouders, en omlijnen haar gezicht. Ik wil bijna mijn hand tegen mijn hoofd slaan, ik leek net een wijf. Ik besloot toch voor Luce te kiezen, ook al had ik geen idee voor een vraag of opdracht. ‘Lucinda’, zei ik en ik bedacht me dat ik zo stom was, haar hele naam te zeggen. Ze keek me aan en haar bruine ogen stonden nieuwsgierig, maar toch zo afstandelijk. ‘Doen, durf of waarheid’, vroeg ik. Ik keek haar nog steeds aan en zag haar twijfeling. ‘Doen’, zeg ze dan toch. ‘Hmm’, mompel ik meer in mezelf. ‘Wat gaan we ons kleine Lucindaatje laten doen’? Ik hoorde George naast me zachtjes . ‘Ik heb het!’ Schreeuwde ik enthousiast. ‘Zing een duetje met Georgie naast me’. Ik porde hem gemeen in zijn buik. Ik wist dat hij niet kon zingen. ‘Oké’, zei ze en ze klopte naast zich. ‘Kom Georgie we moeten even een liedje bedenken’. Ze draaide zich met haar rug, naar ons toe en schreef iets op. Ze gaf het aan George en neuriede iets. George knikte en ze draaide zich weer om. Ze telde af en zong de eerste regel met haar heldere stem. ‘Luce stop’, piepte Fred. ‘Ik durf niet meer je bent te goed’. Ze haalde haar schouders ‘Zing ik het wel alleen’. Ze begon opnieuw en de tranen sprongen me in de ogen. Wauw ze zong zo mooi.

sometimes it's all to much,
the worlds gone mad and out of touch,
thats when i drift away.
remember good times special days.
no place i call my saving grace .
thats when i drift away.
my home is where i wanna be.
happy days deep in my memory.
let me drift away
i wanna drift away.

Ze knipperde even met haar ogen en schudde haar hoofd. ‘Waarom kijken jullie me zo aan?’Vroeg ze verbaast. Het enige antwoord wat ze kreeg was een zuchtje wind en open monden. Wij waren verbaast, terwijl zijzelf er niets van begreep. Wauw.

Reageer (5)

  • TheMockingjay

    Wauw heb je dat liedje zelf bedacht?
    Ik vind het iniedergeval mooi;)

    9 jaar geleden
  • dineniel

    wauw zo mooi
    moet wel ambetant zijn als iedereen je aanstaard en je echt nie weet waarom

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    Yeah
    Nieuw hoofdstukje
    Bleeaahhhhhhhhgggggg kan echt niet meer typen ofzo...
    Omg ik zie jet dat ik nieuwe smileys heb op mijn iPod (nee niet op Q.)
    Okee ik faal
    Naja dat wisten we al en deze reactie slaat ook nergens op maar dat wisten we ook al .. :P
    Genoeg ge praat (als je dit zo kan noemen teminste)
    Snel veder!! :Y)
    Ps welk lied is dat??!

    1 decennium geleden
  • Page394

    Snel verder! Ik wil weten hoe het met Sevie gaat!!
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Aora

    mooi geschreven. snel verder please. je schrijft echt goed.(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen