Foto bij 006

cutee^

Demi

Als ze bezig zijn met de operatie adem ik heel onrustig, maar Niall praat tegen me zodat ik rustig blijf. En het valt me nou pas op dat Niall de enigste hier nog was en de dokters enzo. Maar Verena en de jongens moesten in de wachtkamer wachten. Ik doe even mn ogen dicht maar Niall kneep meteen weer in mn hand. "wat is er?" vroeg ik" "o ik wilde weten of je niet flauw was gevallen" grapte hij. Ik glimlach. "Is het bijna klaar?" vroeg ik want ik werd best wel misselijk. "ja we zijn klaar." "En hoe lang duurt het voordat de verdoving is uitgewerkt?" "Ongeveer 3a4 uur" inmezelf dacht ik: WAAT? "En wanneer mag ik naar huis?" "over een uurtje ongeveer." Ik zucht Niall had nog steeds m'n hand vast maar dat vond ik niet zo erg. De rest komen ook weer binnen. "Heeei hoe gig het?" vroeg Liam meteen. "pijnlijk" antwoorde ik.

uur later.

"YEAAH IK MAG NAAR HUIS" zei ik blij en maakte een overwinnings dansje. Toen we naar de auto liepen ging ik weer bij Zayn op schoot. Ik was helemaal kapot dus ik viel langzaam tegen de borst van Zayn in slaap. Toen we er waren maakte Zayn me heel rustig wakker.

Reageer (1)

  • NiallsCutie

    SUPAAAHH! Sne verderr xo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen