Foto bij Chapter O.26

Kristen point of view.

Samen loop ik met Severus terug naar de kerkers. Ik voel me een beetje ongemakkelijk. Hij is echt ongeloofelijk slecht gehumeurd, en ik zit nog een beetje in een roes door onze kus. Dat staat nogal in contrast met elkaar. We zijn bij zijn kamers aangekomen, en ik wil afscheid van hem nemen. "Kom je mee naar binnen of niet?" Mompeld hij. Dolblij neem ik de uitnodiging aan, en volg hem naar binnen. Zacht sluit hij de deur, en ik ga op een van zijn stoelen zitten , en trek mijn benen op. O jah ik heb een jurkje aan, slim Kristen. Ik laat mijn benen weer zakken, en sla ze uiteindelijk maar over elkaar. Severus geeft me een glas wijn, en steekt het haardvuur aan, wat een heerlijke warmte verspreid. "En vond je het een beetje leuk?" vraag ik aan Severus. "Bij nader inzien, eigenlijk wel ja." Zegt hij en kijkt me met een halve grijns aan. Ik voel dat ik rood word , en neem snel een slokje van mijn wijn. Hij grinnikd om mijn reactie, zijn goede humeur begint weer een beetje terug te komen. "Wil je nou weten wat er allemaal speelt of niet?" Vraagt Sev plots zachtjes. Ik knik. "Eigenlijk is het Draco's taak om Dumbledore te doden." Begint hij, en geschokt hou ik mijn adem in en wil iets zeggen, maar hij steekt gebiedend zijn hand op, ten teken dat ik hem niet in de rede moet vallen. "Dumbledore, en ik trouwens ook, zijn tot de conclusie gekome dat hij daar hoogst waarschijnlijk in zal falen. The Dark Lord zal zich dan tot mij richten, en mij de taak opdragen, alleen Dumbledore is hem voor geweest." Verbijsterd staar ik hem aan. "Hoe ziek ben je als je een jongen van zeventien zo'n opdracht geeft?" Mompel ik vol afschuw. Severus haalt zijn schouders op. "The Dark Lord moord voor de lol, dat is pas ziek. Hij dat het voor de kick, hij vind het een fijn gevoel." Ik grimas. "Dat jij voor hem kan werken.." "In feite werk ik niet voor hem, dat denkt hij alleen maar." spreekt hij mijn woorden tegen. "Hmm ja dat is waar." Er valt weer een stilte waarin ik deze informatie verwerk. "Je houd nog iets voor me achter he?" zeg ik uitdagend. Grijnzend kijkt hij me aan. "Alles op zijn tijd Kristen."

Reageer (3)

  • bels

    ik vind het sneu voor severus

    1 decennium geleden
  • Catmint

    LOVE YOUR STORY
    oeps, capslock stond aan. Anyways, snel verder!

    1 decennium geleden
  • Page394

    Haha, jij doet echt snel hoofdstukjes activeren, maar dat is goed :')
    Ik hou echt van je verhaal!
    Snel verderr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen