Foto bij Chapter O.27

Verbaasd knipper ik met mijn ogen. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik in slaap ben gevallen... Ik kijk om me heen, en zie dat ik ook niet in mijn eigen kamer ben, maar in die van Severus. Ik lig in zijn bed, maar hij ligt niet naast. Ik loop naar de voorkamer, en zie dat hij op de bank in slaap gevallen is. Ik glimach. Als hij slaapt ziet zijn gezicht er vredig uit, alle sporen van verbittering zijn verdwenen. Ik heb nog steeds mijn jurkje aan, en ik loop naar de badkamer waar ik een lange douche neem, en met behulp van de accio spreuk wat van mijn eigen kleren laat overkomen. En zwarte broek met hoge taille en een groen shirtje. Mijn favoriete zwarte hakken heb ik ook mee laten komen, en tevreden met het resultaat stap ik erin. Mijn haren laat ik los over mijn schouders hangen, en ik doe een heel klein laagje mascara op. Als ik de douche uitloop zie ik dat Severus nog steeds slaapt. Ik loop naar zijn boekenkast, en nieuwsgierig kijkt hij wat voor boeken hij allemaal heeft. Poitions boeken, boeken over fabeldieren, boeken van Defense Against The dark arts... En ga zo maar door. Mijn oog valt op een klein in leer gebonden boekje, ergens midden in een stapel. Ik pak het er tussen uit en sla het open. Dit boek is eigendom van de halfbloed prins. staat er op de eerste pagina geschreven. Ik blader het door, en zie dat er met de hand geschreven spreuken en recepten instaan? zou Severus dit zelf geschreven hebben, of iemand anders? Ik frons en legg het boekje terug. Ik zal hem erna vragen, als er een goed moment voor is.

Na een uur word Severus eindelijk wakker. "Goedemorgen" slaapkop grinnik ik. Hij wrijft in zijn ogen en zucht diep. "Hoelaat is het?" Zijn stem is hees, dat klinkt eigenlijk best wel leuk. "Uuh, half twee." zeg ik nadat ik op mijn horloge heb gekeken. "Oh" mompelt hij. Ik grinnik. Waarschijnlijk heeft hij nog nooit zo lang geslapen. "Wat heb jij zoal gedaan in de tijd dat ik aan het slapen was?" hij is ondertussen overeind gaan zitten. "Niks eigenlijk." Ik vertel niet dat ik door zijn boeken heb lopen snuffelen, ik weet niet of hij dat zou waarderen omdat hij nogal op zich zelf is. Mijn maag knort. "Hmm, ik heb honger, ik gaeven keuken of de huiselfen vandaag lief zijn." Zeg ik tegen Severus en ik loop naar de deur. "Neem je ook wat voor mij mee?" Roept Severus me achterna. Ik lach, op dit moment ben ik volmaakt gelukkig.

Haar kleding:)

Reageer (5)

  • bels

    vraag het snel!
    kijen hoe hij reageert

    1 decennium geleden
  • Page394

    Ik hou ook van je verhaal!!
    Snel verder pleasseee!!!
    XXxxx(flower)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    super
    snel verder gaan

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Nice!!!!!

    1 decennium geleden
  • BrechtjePan

    Oelala ik hou van je verhaal. c:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen