Foto bij You're a true friend

@Noelle1D, ehh, je weet toch dat ik altijd verrassend probeer te blijven? Hoop dat het nu gelukt is :').

@Gm, wens in vervulling (a)?

@Roww, ja toch :')?

@TomDaley, nope, dit is 100 % vlees en bloed, Petertje. No curse at all :').

@Someday, STILL SHIPPING PETER? How dare you xD.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Colliding

    Peter.... Peter... Pannetje.... Wokpan.... (Dat is nu dus een van mn nieuwe scheldwoorden) er is iets mis met jou. 1) anna is geweldig. 2) JIJ bent nu de wokpan niet Anna! 3) Wat zie jij in Lily?!?!?!

    1 decennium geleden
  • PluviophiIe

    WAAAAIT!!
    DAVE! JIJ @#$%^&**!!
    DAVE HEEFT PANNETJE VERVLOEKT!!
    IK HEB JE DOOR MANNETJE!
    JE BENT GEWOON JALOERS OP MISTER FREAKIN SEXY!
    Alleen Dave is ook wel mister sexy.. :3
    ME IS WANTING DAVEE!!
    Give him to meehh!! :3

    1 decennium geleden
  • Someday

    Een vriend ja, ALLEEN EEN VRIEND. Haha en ja ik ben nog steeds fan van Peter ook al doet hij zo gemeen. I can't help myself. He's just so bloody amazing. Want ik weet gewoon zeker dat Peter helemaal niet zo wilt doen maar het gewoon doet om Anna te beschermen. En Dave is lief, maar niet voor Anna bestemd. Dus ALLEEN EEN VRIEND. Meh.

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Omg peter is jee jooid ja dat is een nieuw word people get over it!!

    1 decennium geleden
  • BlackDragon1

    hahaahaha
    @Wonderrland
    Leuke opmerking@
    Dat bedacht ik me ook!!
    Maar wrm doet Peter zo tegen Anna

    BTW snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen