Foto bij Paris1-Tracey

okeee mijn laptop is kadoek dus ik kan niet zoveel schrijven:'(
xxx Lisanne

'OMG ELENA!'.Ik storm op haar af en geef haar een dikke knuffel.'ik heb het geld!'.waarvoor?'.'wat denk je doos?'.'omg Parijs'.'jij dan?'.'nou vandaag is mijn laatste werkdag en dan heb ik genoeg en zelfs genoeg geld om te shoppen!'.We gillen allebei als een gek en beginnen te springen.'PARIS HERE WE COME!'.'maar Tracey ik moet werken'.'oké,zie ik je vanavond dan nog?'.'ja is goed,7 uut bij mij'.'oké tot vanavond.Ik stap de kleren winkel uit waar Elena werkt en loop richting mijn vriendjes huis.Ik stap amper de oprit op en de deur wordt geopend.'hoi schat'.Hij komt meteen op mij afgelopen en drukt zijn lippen op de mijne.'waar ging je heen?'.Ik kijk naar zijn jas die hij aanheeft.'even naar de supermarkt,wat chips halen,zin om mee tegaan?'.'jahoor'.Luke pakt mijn hand vast.'en heb je al genoeg geld voor Parijs?'.'ja zeg ik vrolijk'.'en Elena dan?'.'na vandaag wel'.'niet te knappe jongens versieren daar hé'.'nee rustig maar mijn hartje gaat naar jou'.Ik zie Luke even grinikken.Daarna drukt hij mij tegen zich aan.'je bent een schat Tracey'.'dankje ik wist altijd al dat ik van goud was'.Luke slaat dramatisch zijn hand voor zijn hoofd.'auw dat deed pijn!'.Ik begin meteen te lachen.We lopen de alberthein binnen.Meteen lopen we richting de chips.'welke smaak wil je?'.'barbeque ham'.'oké'.'nog wat drinken?'.'nee niet z'on zin in'.'oké geeft niet'.Als we buiten de supermarkt staan,lopen we richting het parkje en nestellen ons op een bankje.Luke opent de chipszak en drukt een stukje chips in mijn mond.'wat doe je Luke?'.'jou chips voeren'.Nu is het mijn buurt om dramatisch mijn hand voor mijn hoofd te slaan.'Luke ik ben geen baby'.'maar wel mijn babe'.Hij kijkt mij met een pretbek aan.'ik wil een kusje'.'oké jij wil een lekkere chips zoen,die krijg je!'.

Reageer (3)

  • Fericire

    aawwhhh super

    snel verder!!! (flower)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    auww leuk geschreven <3

    aboo en kudo erbij <3

    1 decennium geleden
  • fernweh

    aaawhh, ahaha! Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen