Foto bij Chapter O.3O

Kristen point of view.

Het is heerlijk om weer thuis te zijn en ik lig languit op de bank, met de Tv aan. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, mijn huis lijkt heell erg op een muggle huis. Ik weet niet wat Severus daarvan zal vinden. Ik schrik op van de deurbel. "Kristen!" roept een van mijn beste vriendinnen vrolijk, als ik de deur open doe. Een brede glimlach siert mijn gezicht. Ik heb Naohmy al zo lang niet meer gezien, en ik knuffel haar uitbundig. Zei weet helemaal niks van het bestaan van magie, ze weet alleen dat ik ergens in het buitenland les geef. Ze vond het vreemd toen ik het haar vertelde, maar ze zei er verder niets over. Ik laat haar binnen, en haar vriend Silvano volgt. "Heee Sil." zeg ik vrolijk. Hij grijnst. "Ewa Kris." zegt hij, en geeft me ook een knuffel. Ze blijven de hele dag en avond, en er zijn nog meer bezoekers bijgekomen. Mirjam,Esther, Laura, Bart, Priscilla en Virginia. Het is een gezellige boel, en iedereen kletst er vrolijk op los. "Wie gaat er mee uit vanavond!" Roept Virginia plotseling uitbundig, en iedereen roept "IK!" Samen met de andere meiden haast ik me naar boven om ons om te kleden. Ik Heb toch genoeg kleding voor ons allemaal. Lachend en kletsend over van alles en nog wat tutten we ons op. De jongens hebben een aantal auto's geregeld, en met zijn alles vertreken we naar Amersfoort, naar de rumours.

De muziek staat keihard, en samen met Naohmy, Priscilla en Virginia ga ik los op de dansvloer. Het is lang geleden dat ik dit heb gedaan, en ik geniet er met volle teugen van. Virginia heeft al snel iemand aan de haak geslagen en verdwijnt in een donker hoekje. Een leuk ogende jongen komt mijn kant uit. "Zeg schoonheid was is jou naam als ik vragen mag?" Hij kijkt me vragend aan. "Kristen" Giechel ik. "En jij?" "Elijah" Grijnst hij en ik kan zijn perfect witte tanden zien. Samen lopen we naar de bar, om wat te gaan drinken, hij betaald. We lachen en kletsen de hele avond, maar hij wil meer. Hij plant zijn lippen op de mijne, maar ik durf hem niet van me af te duwen. Ik voel me ongelooflijk schuldig tegenover Sev, en ik hoop dat de jongen snel ophoud.

Reageer (4)

  • flevaforever

    Haha ik woon dicht bij Amersfoort

    1 decennium geleden
  • bels

    blijf met je poten van haar af! (niet dat het zin heeft)

    1 decennium geleden
  • Page394

    Onee, ze gaat vreemd! Dat wordt echt geen leuke ervaring met Sevie als hij daarachter komt!!
    Snel verder pleasee!!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen