Hope you likex'

Zayn

Onderweg zag ik dat Demi heel moe was, een minuut later was ze ook tegen mijn borst in slaap gevallen. 'Wauw wat wat ze mooi en schattig' dacht ik bijmezelf. Toen we er waren, parkeerde Louis de auto. Ik moest Demi wakker maken maar ze lag zo lief.. Uiteindelijk maakte ik haar wakker "word wakker schoonheid" fluisterde ik zacht tegen haar. Ze werd heel rustig wakker en glimlachte naar me, daarna wilde ze zich uitstrekken wat niet zo slim was odat we nog in de auto zaten, waardoor ze haar hoofd stootte. Ze lachte ik lachte mee.

Melanie

Ik stapte de auto uit, liep naar binnnen en ik keek mn ogen uit "dit huis is... GIGANTISCH!" schreeuwde ik. Harry begon te lachen en zei "doe maar alsof je thuis bent" "Met de vijf beroemdste jongens in 1gigantisch groot huis me thuis voelen? Moet lukken" grapte ik. Opeens kwamen lachend Zayn en Demi binnen. Ik wenkbrauw wiebelde met Harry om te bekijken wat er tussen hun was. "ik heb hooongeer! GAAAN WE NAAR DE NANDOS?" gilde Niall. "ik vind het goed" zei Liam en iedereen stemde in. "YEAAAAAH OP NAAR DE NANDOOOS!". Gilde Niall hysterisch als een klein kind en maakte een vreugde dansje.

Reageer (2)

  • angelaxxx

    Superleuk stukje!!

    1 decennium geleden
  • NiallsCutie

    HELLYEEAH SUPERLEUK STUKJE! (H) ik wil ook naar Nandoooo'sss!! Hihix

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen