POV Harry Styles

Hey babes!
Ik zie dat veel van jullie het druk hebben met school ofso omdat het minder wordt gelezen.
Maar toch hoop ik op reacties zodat ik weet dat jullie het lezen
MAAAARRRR doe het wel vanuit je hart en niet zo van: ze wil graag dat ik een reactie schrijf dus hier is het.

Dat wou ik even kwijt :)

Oh en als jullie het niet meer lezen omdat het saai wordt of whatever zeg dat dan gewoon alsjeblieft tegen mij okiedokie?!

Enjoy this chapter even tough its sad.

xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Ganbarimasu

    Het is gewoon zo fucking oneerlijk dat mensen altijd gaan schelden met homo. Serieus,!? is er iets mis met homo of bi zijn?! What the hell man, wij zijn ook maar mensen. Zij zijn toch niets meer, of wel soms?!
    Fucking erg dat Niall zo hard wordt aangepakt. Harry is gewoon een supergrote schat nu! Hij gaat gewoon Niall redden/helpen/beschermen!Dat is toch superlief van die jongen? x

    Heel snel verdergaan schrijven want ik ben helemaal dol op je verhaal.
    xXx
    Love you.
    luna

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    ahw! FOEI :@ Niet onze lieve Nialler slaan!!! (N)(N)
    je verhaal wordt zeker niet saai! x

    1 decennium geleden
  • Hazzasgirlx

    Awww zo lief van Hazza! En ik vindt het zoo zielig voor Niall... Waarom hij?! Hijheeft gezien dat de liefde van zen leven niet op hem valt en dan word hij ook nog eens in elkaar geslagen! Ik ben er voor je Niall kom maar hoor:)

    K hoop dat je snel verder gaat<3 love your story. En nee ik plaats geen reactie omdwt je het graag wou:) ik dacht van: ik plaats nooit een reactie dus laat ik het maar eens gaan doen:)

    Dikke x mij!

    1 decennium geleden
  • Deliamy

    Dit is echt heel zielig!
    En heel goed geschreven.
    En dit is fantastischhh.
    Dus, snel verder! <3 xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen