Foto bij 7.

She is so focking beautiful

ik wer wakker door een heel kleinstraaltje zon die naar binnenschijnt. Destiney lag niet meer naast me, dus ze was al wakker en was zichzelf gaan wassen. GOed idee trouwens even in "bad" oftewel dat riviertje die we hadden gevonden gister. ik sprong overeind en zag Destiney inderdaad in het riviertje staan. Ze was echt gewoon prachtig...haar bruinde haar en haar mooie ogen... haar vriendelijke gezicht. Het enigste nadeel is dat ze 14 jaar is. Maar leeftijd is maar een nummer right? Ik trok het shirt dat ik gister had gevonden langzaam uit, en mijn broek ook. Ik liep het water in, wat gek genoeg warm was. ,,Al lang wakker?" Destiney schrok en sloeg der armen om der heen zodat ik haar lichaam nauwelijks zag. ,, Don't be shy, you are beautiful...'' een wanhopige glimlach kreeg ik op mijn gezicht getovert. ,, jij kan makkelijk prate jij hebt een onderbroek aan...'' ik lachte naar haar ,, true... maar ik ben braaf'' zei ik lachend.

Destiney Pov.


Ik werd wakker, ik kijk om me heen waar was ik? ik hoor gesnurk naast me, oja het vlietuig ongeluk en de twee best leuke dagen met Niall Horan. Niall had belooft om met mij, Mijn ouders te zoeken vandaag. Zouden ze nog leven? Hoe zou mijn familie reageren? wat zou er verder gebeuren met Niall of One Direction? Ik word uit mijn gedachte gehaald door Niall die snurkte. Ik sta heel voorzichtig op, bang om hem wakker te maken. Ik sta en kijk Niall aan die lief ligt te slapen. Hij met zijn blonde haren en ogen zo blauw als de zee. Shit, ik mag niet verliefd op hem worden. Hij zou me later toch wel verlaten. Ik weet niks om te doen dus ik ga maar naar de rivier. Ik ga zitten en denk aan wat er was gebeurd voor het ongeluk. Ik ging met mijn ouders op vakantie omdat ik over ging op school. Ik staar nog even naar het water. Ik krijg een idee, ik ga me even wassen. Ik trek mijn shirt uit en ook mijn broek, Ik twijfel of ik ook mijn bh en onderbroek uit doe. Ik doe het maar gewoon, Who Cares? niemand ziet me. Ik sta nu naakt bij de rivier. Ik ga voorzichtig in het water staan. Het voelt best goed het water in aanraking met mijn huid. Ik zit rustig te genieten van de rust en omgeving. ,, Al lang wakker?'' hoor ik Niall opeens zeggen. Ik schrok me dood. Snel sla ik mijn armen om me heen, Ik schaam me nou echt dood. ,, Don't be shy, You're beautiful'' zegt hij met een wanhopige glimlach. ,, jij kan makkelijk praten, jij hebt een onderbroek aan...'' zeg ik verdedigend. ,, true... maar ik ben braaf'' zegt hij lachend. ik deinsde achteruit toen Niall dichterbij kwam. ,, sorry.. maar ik doe niks... belooft'' Zei hij, het stelde me gerust. Weet je wat? wat boeit het?! langzaam liet ik mijn armen rusten langs mijn lichaam. ,, wel braaf zijn hé!" we lachten. Hij was zo lief voor me. hij kijkt naar me alsof ik vijzonder ben, wat dus niet zo is! denk ik... haha maar hij denkt daar dus anders over.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen