Foto bij Chapter O.33

Kristen point of view.

De dagen die ik met Severus heb deze vakantie gaan veel te snel voorbij, en de ochtend van zijn vertrek breekt aan. Ik lig in zijn armen en zijn borst gaat rustig op en neer. Met mijn vinger teken ik figuurtjes op zijn arm en ik schrik op van zijn stem. "Amuseer je je?" Ik knik, en ga rechtop zitten en geef hem een kus. Als ik me terug wil trekken stopt hij me , en houd me dicht tegen zijn lichaam aangklemd. Deze zoen heeft iets wanhopigs, en het doet me weer denken aan zijn naderende vertrek. Na een paar minuten beeindig ik naar adem snakkend de zoen, en hij grinnikd zachtjes terwijl hij over mijn wang streelt. "Je bent mooi in de ochtend." fluisterd hij, en ik voel dat ik rood word. "Nah" mompel ik, en ik wip het bed uit. Eenmaal in de keuken zet ik het koffie apparaat aan en begin een zoektocht naar brood. Na een paar minuten heb ik het gevonden, en is de koffie ook klaar. Severus is ook beneden gekomen, en gaat aan van de stoelen aan de keukentafel zitten. Hij neemt elke beweging die ik maak in zich op en ik voel me een beetje ongemakkelijk door zijn staren. "Valt er wat te zien?" Vraag ik, en hij trekt een wenkbrauw op. We kijken elkaar een tijdje aan, en hij komt op me afgelopen. Soepel tilt hij me op het aanrecht en kust me op dezelfde manier als vanochtend. Ineens heb ik geen zin meer in koffie of brood. Ik wil alleen maar hem. Ik klem me tegen hem aan, en kus terug. Mijn benen sla ik om zijn middel, en hij draagt me richting de bank, waar hij me voorzichtig op legt. Zijn hand glijd onder mijn hempje, en streelt voorzichtig mijn buik. Ik trek hem weer dichter tegen me aan, en zijn handen hebben me van mijn hempje ontdaan. Zijn blouse is ook al snel uit, en hij heeft best wel een gespierd bovenlichaam. Ik hou er niet van om mijn lichaam bloot te geven, maar bij Sev voel ik me veilig en schaam ik me niet. Al snel hebben we allebei geen kleren meer om het lijf, en mijn nagels krassen over zijn rug als hij bij me naar binnen dringt. We bedrijfen de liefde tot we allebei voldaan en uitgeput zijn. Ik kijk hem aan in zijn donkere ogen, terwijl hij mijn lichaam streelt. "Ik hou van je." fluisterd hij zacht, en kust me liefdevol. Ik ben volmaakt gelukkig.

Reageer (6)

  • feminist

    Awhh c:

    1 decennium geleden
  • bels

    dat laatste stukje is echt geweldig meis!

    Xx

    1 decennium geleden
  • Page394

    Snel verder!!
    Xxx(flower)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • XSanneLovex

    ooeeeeh echt zo zie je eens iets anders van Severus!!
    gaaf1! snel verder!!<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen