Foto bij 054 - Yasmine Malik

oke ik wil even iets kwijt: als jullie het verhaal niet goed meer vinden neem jullie abo dan weg....echt ik doe f****cking hard mijn best voor dit! en ik weet dat ik niet de beste schrijfster ben van Q maar wat dan nog? zo slecht ben ik ook niet (of dat denk ik toch als ik 68abo's heb).ik verplicht jullie niet om het te lezen, en eerlijk, als je alleen maar negatieven komentaren kan leveren (waar ik dan niet eens iets wat aan heb!) heb ik liever jou abo niet. ik noem geen namen, dit is een bericht naar al mijn lezers!! sorry maar ik wordt hier heel boos en teleurgesteld van. als jullie willen dat ik stop kan je het gewoon effe zeggen in plaats van reacties te plaatsen die me net niet aan het huilen maken.
voor diegen die het nog steeds met plezier lezen,en die me steunen..OPRECHT BEDANKT!!!!
hier is da eindelijk jullie nieuwe stukje :)
lovies. Linzy xxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • NiallsOreo

    je bent super goed bezig, trek je niks meer aan van die slechte commentaar want het is echt super snel verder xxxx

    1 decennium geleden
  • AnneMalik

    Trek je gewoon niets aan van die commentaar!
    Je schrijft echt leuk, en je moet verder doen hoe je bezig bent!
    Alsjeblieft snel verder x

    1 decennium geleden
  • deitgirl

    spannend!!!!!!!!!! please snel verder!!!!!!!!!!!_O__O__O_(typing)(typing)(typing)

    1 decennium geleden
  • checkdiamond

    Oh snel verder, 't is echt een leuke verrassing :)
    & neem maar alle tijd die je nodig hebt xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen