Foto bij 192. || Rainbows ||

(H)

"Hey, Nialler, heb jij een beetje leuke muziek voor mij? Ik ben mijn afspeel-lijst aan het bijwerken." zei Daan en sprong van de laatste twee traptreden. Ik gooide met wat borrelnootjes in een paar bakjes.
"Uh ja, k' heb meer dan 700 nummers op mijn Iphone, moet je Jus even vragen." zei ik en knikte naar de gewonde jongen die nog altijd in gesprek was met Louis. Als hij nog meer mensen wou bellen voor 1 uur moest hij opschieten.
"Justin. Mag ik die telefoon even?" vroeg Daniëlle en pakte zonder op een antwoord te wachten het toestel uit zijn handen.
"Heey schat," zei Daniëlle slijmerig tegen de telefoon. Ik hoorde Louis wat zeggen aan de andere kant, maar kon niet horen wat hij zei. Hij was ongetwijfeld stomverbaasd. Daniëlle somde het adres op voor ze met een poeslief stemmetje Louis gedag zei en hem verdrukte. Ze gooide zich naast Justin op de bank en keek relaxt naar mijn scherm terwijl ze soms een liedje opzette en die voor een deel luisterde. Als ze hem leuk genoeg vond pakte ze haar Ipod en zette het liedje over.
Ik at verveelt een zak paprika chips leeg.
Wat moest je nog meer regelen voor een goed feest? Uhm eten, check. Drinken, check. Drank.... Geen check.
Ik legde de lege zak chips op het aanrecht en opende de koelkast. Ik keek overal onder en boven, geen drank.
"Hey Daan, waar heb jij je alcohol voorraad?" vroeg ik en opende nog een paar kastjes waar ik nog niet in had gekeken. Niks. Oh god, misschien dronk Daniëlle wel helemaal niet...
"Boven. In de rode koelkast op mijn kamer." instrueerde ze zonder me aan te kijken en zette weer een liedje over. Ik ging meteen de trap op naar boven.
Alle kabouters nog aan toe.

Reageer (6)

  • RandomnessXx

    wist je dat koeien dronken worden van appels?

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Alle kabouters nog aan toe, HAHAHAHA omg. (:

    1 decennium geleden
  • loveyou1D

    haha.

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    I Love it!
    Niall gaat dronken worden xD
    LALALA
    ik houd van kabouters!
    en van Niall
    en van Justin
    En van Daniëlle
    En Louis!
    LALALAL

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Hahahhaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen