Foto bij H2- Kim Hope Louisa

ik probeer om vaak een hoofdstuk te schrijven...

ik stak de sleutel in het slot en draaide hem om. mijn tas zette ik naast de trap neer en deed mijn jas uit.
pfoe, die training was weer eens lekker hard.
ik liep de woonkamer in en zag mijn moeder.
'hee meisje, hoe was je training? ik zag trouwens dat je een mailtje had.'
'hoi mam, weer lekker hard. ben echt bekaf...' snel chekte ik mijn mobiel en keek bij mijn mailtjes.
'OMG!!!!! de manager van one direction heeft me een mailtje gestuurd! ik zit in de clip!' blij rende ik naar mijn moeder toe en gaf haar een knuffel.
mijn moeder nam mijn mobiel van me over en las het mailtje. 'maar Kim, die mensen wonen in Engeland. en ze bieden je daar een appartement aan! dit is super voor je!'
OMG, dat deel van het mailtje had ik nog niet eens gelezen!
dit is echt geweldig, snel rende ik naar boven toe.
daar stormde ik Micheals kamer binnen en gaf hem een knuffel.
snel legde ik hem alles uit en hij was net zo blij als mij.
nu nog wachten tot papa thuis kwam en het goedkeurde...

Reageer (1)

  • Little_Biatch

    hey, het is heel mooi geschreven, maar wil je aub op de hoofdletters letten
    dat zou ik heel leuk vinden

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen