Dag 4 kamp Noord

In kamp Noord was de stemming goed gezind. Sanneh was beter leiding gaan geven en dat merkte de anderen kampleden ook. Iedereen kreeg een taak opgelegd en hield zich daaraan. Xia wou dat China voor de 2e keer Expeditie Robinson won en daarom ging ze slijmen bij Kamil en Yulia. "Sanneh is een opeens een goede leider geworden he". "Ja gellukig wel nu weten we wat we moeten". Xia glimlachte ze had al vrienden gemaakt en nu maar hopen dat dat de hele expeditie blijft. Gracie had met Sanneh al een goede band ook al was het maar een paar dagen. Ze lachte en vond alles grappig wat Sanneh zei. Mary zag dat en werd jaloers, met Natalie had ze het erover. "Die Gracie die wilt gewoon geen stemmen daarom dat ze zich zo gedraagt bij Sanneh". "Ja inderdaad maar ik denk dat iedereen dat zou doen". Mary liep weg hier had ze dus geen zin in. Kamp Noord kreeg een brief waarin stond dat ze bij de volgende proef maar 5 mensen nodig hadden van ieder kamp. Sanneh stelde voor om mensen vrijwillig te laten kiezen. Sanneh voelde zich niet zo lekker en was de eerste vrijwillige. Kamil bleef ook op het kamp. En als laaste bleef ook Mary bij de rest.

Dag 4 kamp Zuid.

Tomi,Kira en Adje waren blij hun plan was gelukt om Alvaro het spel uit te krijgen. Nu was het de vraag wie is de volgende. Adje zei ja we moeten Leryn eruit krijgen want zij heeft 2 immuniteitsmunten. Maar Kira en Tomi vonden dat Kia eruit moet want haar moesten ze niet onderschatten en dat kan problemen opleveren. Ze kwamen er niet uit. "Jongens laten we afwachten wat de proef morgen brengt dan zien we wel verder". Iedereen was het daar mee eens. Raymond had nog steeds de leiding en kreeg een bloedhekel aan Tomi omdat iedereen hem steeds aanstelde om even takken te halen en niet hijzelf. Hij liep achter Tomi aan en sprak hem daarover. "Wat zit je stoer te doen achter mijn rug om". "Hoe bedoel je". "Je weet waar ik het over heb dus doe niet zo schijnheilig". "Oh bedoel je van dat ze mij takken laten halen, haha ben je jaloers". "NEE DOE NIET ZO BIJDEHAND". "Hahaha". Tomi liep lachend weg. Ook de brief van de proef kwam binnen in kamp Zuid. Raymond riep gelijk dat Tomi en Kira niet mee mochten doen. Niemand was het ermee eens dat Tomi niet mee mocht doen en ze zeiden allemaal dat Raymond samen met Kira op het kamp bleef. Raymond was boos maar stemde er mee in. De rest van de avond zei hij niks meer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen