De volgende dag in Makkum... De jongens slapen bij de meiden.

Dat was wel gezellig en Rose en Michelle vonden het goed! De volgende morgen toen Michelle en Rose nog sliepen, gingen Gabriël en Jacob, Rose en Michelle waker kussen! Michelle werd eerst wakker, wat gebeurt er? En toen zag ze de speelse oogjes van Jacob! Even later werd Rose ook wakker en zag de schattige sproetjes van Gabriël! Toen gingen ze naar boven en kreeg Rose weer een positief berichtje binnen dat ze nog langer weg bleven. Toen gingen ze ontbijten. Toen ze het eten ophadden, was Michelle in een hyper achtige bui dus begon een beetje druk te doen, en lag even later rollend met Jacob op de grond! Rose wilde ook even gek doen dus ging een potje stoeien met Gabriël. Gabriël had Rose al gauw in de houdgreep met als gevolg een zoen! En toen kreeg Michelle van Jacob een dikke kus! Ze lachten nog door en gingen toen weer uitwaaien op het strand, de jongens hadden hun zwembroeken meegenomen en Michelle en Rose hun bikini's! Gelukkig was het mooi weer de laatste tijd en konden ze zwemmen. Even later lagen ze in het water te spartelen. Toen opeens hoorden ze een trekker met een zekere Jelle achter het stuur. Ze doken onder water en hadden het geluk dat Jelle niet op of om keek! Ze zwommen naar de plek waar ze gister ook zaten maar toen zagen ze weer die schim en ze konden duidelijk zien dat Jasmijn het niet was! Maar wat was het dan? Voor de zekerheid doken Rose en Michelle weer weg achter de ruggen van da jongens! Het was een witte geest en die zei: hallo alle vier, ik ben de lievdesgeest. Ik kom jullie vertellen dat jullie de ware van mekaar zijn. En daarom ben ik hier! Ik ben speciaal gestuurd om julie liefste wensen te vervullen, liefdeswensen! Ik zie dat jullie smoor op mekaar zijn en daarom zorg ik ervoor dat jullie altijd gelukkig zullen zijn in de liefde met elkaar! Toen ze deze woorden had uitgesproken voelden ze zich licht van binnen, wat was dat en hoe kwam dat?.... Ze keken mekaar even aan en toen weer naar waar de schim stond maar die was weg! Huh waar was die nou gebleven? Ze snapte er niets van! Ze gingen weer terug naar het strand en op het strand vroeg Gabriël <3 aan Rose of ze verkering met hem wou en Rose zei ja! Jacob volgde Gabriël zijn voorbeeld en vroeg het ook aan Michelle! Michelle zei natuurlijk ja, en gaf Jacob een zoen! Rose volgde haar voorbeeld en ze renden het water in! Na een paar uur rondspartelen moesten ze naar huis want het was die dag zondag dus ze moesten morgen weer naar school! Ooooh wat jammer! Ze wilden geen afscheid nemen, maar ja..... Zullen we volgende week weer afspreken met z'n vieren? Of alleen Jacob en ik of alleen jij en Gabriël! en moeten we het ook aan de anderen uit de klas vertellen of moet het geheim blijven? Vertellen anders is het zo irri om geheim te houden. voor ze mekaar verlieten gaven ze mekaar een dikke zoen! Rose hed ook nog een afspraak gemaakt met Gabriël, maandag in de grote pauze naar zijn huis en Michelle en Edwin gingen ook mee! (Edwin????) Ja dat was wel goed! Maar dat vertelden ze niet..... Ja Edwin omdat dat een goeie vriend van Gabriël is! Maar die avond moest Michelle helaas naar huis maar morgen zagen ze mekaar weer!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen