Foto bij H3 Harry Edward Styles

nu eens uit Harry's pov, hope you like it!
lovessss
btw. kunnen de stille lezers ook een abbo nemen of een reactie achter laten? dat zou me heeeeel blij maken!

Samen met de jongens ging ik de foto's langs. We waren al een paar uur bezig, maar er zat niet veel leuks tussen, jammer...
'Hee, zij ziet er leuk uit!' schreeuwde Niall opeens.
'Ja, ze is knap en heeft een goede cv!' zei Liam.
'Ja, inderdaad! Zullen we tegen Simon zeggen dat we haar wel goed vinden?'
vroeg Zayn, blij dat we eindelijk iemand gevonden hadden.
'Goed idee, misschien is ze wel leuk voor jou Hazz?' Ik gaf Louis een mep tegen z'n arm en langzaam bekeek ik de aangewezen foto. Wie hadden ze nu weer?
Mmm... Kim Hope Louisa?
Mooie naam en ze was ook niet lelijk.
Ik stemde er maar mee in, om van het gezeur af te zijn. Liam belde Simon en wij gingen maar even wat filmpjes van haar kijken op youtube.
Wow! Ze kan echt goed dansen!
En ze is nogal sexy als haar rondingen mee deinzen op de muziek.
Focus Harry! Word nou niet weer verliefd op de eerste de beste, dan breekt je hart.
Ik dacht terug aan de vorige keer dat ik verliefd werd op zo'n mooi meisje. Ze zei me dat ze niet van me hield, maar gewoon vrienden wilde blijven.
Pfoe, dat kwam hard aan toen. Dagen lang heb ik liggen huilen.
Om me op te vrolijken, had m'n moeder me opgegeven voor X-factor. Het geweldigste ding dat me ooit in mijn leven overkomen was.
Ik ontmoette deze vier gasten en sinds dien zijn we best friends!
Nu gewoon niet verliefd worden dus...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen