Foto bij || 023 || Louis Tomlinson

© SamanthaJade


Reactie(s) van het Hoofdstuk:
zoedelise (Op èlk hoofdstuk een ontzettend lieve, lange reactie! Een pluim voor jou, meid! (flower)), Hazzaslover

Guess all loud for a Shout-out:
Jaja, van de twee cijfers die nog over waren om te raden, is er weer één geraden!
Een staande ovatie voor... *Laat zenuwslopende stilte vallen*
1D1Dlove1D1D met het getal 20!
Gefeliciteerd meid! Helaas heb je (nog) geen stories of quizzen ontworpen, maar je houdt je promotie nog wel tegoed! Dus als je iets hebt ontworpen, stuur dan gerust een pb'tje of plaats het in je reactie!

Dus mensen, er is nog één cijfer om te raden voor een promotie op een story. Als de gelukkige winnaar trouwens nog geen stories heeft ontworpen, promoten we gewoon een quiz!

Enjoy this brand new part! =D x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Liebrecht

    Vraag voor Q&A: Hoe komen jullie aan die inspiratie? Voor de rest, snel verder!!

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    ajjdshfkjasdhgdkjghssjjgksdjh omg Zayn!!!!!!!!!!!!! *springthet verhaal binnen de jongens schrikken zich rot, rent naar boven trekt Zayn naar beneden legt hem op de grond bij de andere, zoent Harry wakker gaat snel het verhaal weer uit* dit is zo spannend!!

    nummer: 5

    xx

    1 decennium geleden
  • Cannon

    SHIT ZAYN WAAROM MOET JE NOU TOCH STEEDS VERDWIJNEN MET DIE DEPRESSIVE HOUDING VAN JE! KOM NAAR BENEDEN EN RED JEZELF!

    Superstory, dus snel weer verder! <3

    1 decennium geleden
  • Hazzaslover

    Shit ZAYN. *rent gauw naar boven zoekt Zayn* shit waar is ie.
    Oh wacht hij is niet hier, maar in het verhaal. Meeeen ik wou hem redden!
    Please let him be alive please let him be alive.
    omh dit verhaal is gewoon te spannend voor woorden AAAAAH.
    Gauw verder lovies <3

    1 decennium geleden
  • nuzzlenarry

    OMG
    IK zat hier echt zo van: Nee! nee louis! NEE NEE. Kijk uit gvd. NEEEEEE.
    zo spannend !!!

    snel verdaaaaaaaaah!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen