Foto bij Chapter O.38

Kristen point of view.

Reacties zijn welkom <3

Als ik eenmaal in de beschutting van het bos sta, weet ik niet meer waar ik heen moet dus ik ga maar op mijn gevoel af. Ik geraak steeds dieper in het bos maar ik hou mijn pas in als ik twee mensen zacht hoor praten. " Severus je weet wat de plicht is van Draco Malfoy, als hij hem niet vervuld zal jij de taak op je moeten nemen." Het is een hoge onaangename stem en ik krijg er kippenvel van. " Ja, My Lord." Hoor ik Severus fluisteren. Ik kan de twee gedaantes nog maar net onderscheiden in het donker en ik zie dat The Dark Lord met zijn rug nar Severus toe staat. Dat hij zo dicht bij Hogwarts in de buurt kan komen baart me zorgen. Alle leerlingen zitten daar, zonder te weten dat de meest gevaarlijke wizard allertijden in het verboden bos staat. " Mooi zo Severus. Ik heb een gerucht gehoord..." " Wat heeft U gehoord My Lord?" hoor ik Severus fluisteren. Het is nauwelijks hoorbaar. "Dat jij met een vrouw aan het flik flooien bent. Een vrouw genaamd Kristen McKibben, die op dit moment in de bosjes achter ons zit." Ik word ijskoud van binnen, maar voor ik de benen kan nemen heeft de Lord een Crusio Curse op me afgevuurd en lig ik gillend van de pijn op de grond. Voor mijn gevoel gaat het eeuwig door. Severus doet niks, maar zijn ogen veraden hem. Twee donkere poelen waar alleen maar pijn in te lezen is. Als The Lord de vloek opheft lig ik hijgend op de grond. Langzaam komt hij op me afgelopen. " Zo zo meisje, dat is weer eens wat anders he?" Hij pakt mijn kin tussen zijn vingers en kijkt me strak aan. Ik vind hem dood eng, maar ik durf mijn ogen niet neer te slaan , en kijk terug. " Ik hoop dat je geleerd hebt om niet meer af te luisteren. Anders zal ik andere maatregelen te nemen." Fluisterd hij er dreigend achter aan. Hij laat me los en loopt weer weg. Wankel sta ik op, en ben een beetje gedesorienteerd. Ik sla mijn jas en sjaal weer goed om me heen, en loop terug van waar ik gekomen ben. Al mijn ledematen doen nog pijn van de vloek die The Lord op me heeft afgevuurd, en ik besluit om even langs madame pleister te gaan voor een middeltje.

Als ik weer terug ben op mijn kamer giet ik de helft van het flesje dat de Madame pleister me heeft gegeven naar binnen, en plof op mijn bed neer. Het werkt gelijk en voor ik het weet ben ik in slaap gevallen.




So this is me swallowing my pride
Standing in front of you saying I’m sorry for that night
And I go back to December all the time.
It turns out freedom ain’t nothing but missing you
Wishing I realized what I had when you were mine
I go back to December turn around and change my own mind
I go back to December all the time

Reageer (3)

  • Page394

    Aww... Poor Kristen!
    Snel verderr!!(flower)

    1 decennium geleden
  • fungi

    Snellll meer

    1 decennium geleden
  • bels

    dat nummer is ook zo mooi, en perfect hier bij!

    Xxx snel verder he meis!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen