Foto bij ``124``

Met een diepe zucht ga ik zitten. Weer niets. We waren nu al bijna een week dingen aan het onderzoeken maar we hadden nog steeds niets gevonden wat het waard was om te onderzoeken. Sam gooit zijn tas voor het bed en gaat naast me zitten. ‘dus… wat nu?’ vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op en zucht diep. De deur wordt met een harde klap dicht gedaan en we kijken allebei naar Dean die binnen is gekomen. Er loopt een rilling over mijn rug en Sam kijkt mijn kant op. ‘wat is er?’ even schud ik mijn hoofd. ‘koude rilling’ mompel ik. Dat was raar, zo koud was het niet. Dean gooit zijn tas voor zijn eigen bed en gaat er op liggen. ‘ik ben moe’ mompelt hij gedempt. Geklop op de deur doet me op kijken. Snel sta ik op en loop naar de deur. ‘ik wil jullie waarschuwen’ er staat er jongen van mijn leeftijd voor me. Even sta ik met mijn mond vol tanden. Zijn haar is bruin en zijn ogen licht. Ze doen me een beetje aan de ogen van Dean en Sam denken. ‘waarvoor?’ de stem van Dean rukt me weer op aarde. De jongen kijkt van mij naar Dean en Sam. ‘er komt een orkaan aan. We hebben een schuilkelder dus als het te erg wordt kunnen jullie naar de receptie komen.’ Hij kijkt me aan en ik knik. ‘ik ben trouwens Ted Tilton, de zoon van de eigenaars’ onbewust glimlach ik naar hem. ‘leuk je te ontmoeten Ted. Ik ben Alexandra en dat zijn Sam en Dean.’ Hij zwaait wat ongemakkelijk naar de jongens en kijkt weer naar mij. ‘we zijn familie’ zeg ik dan. Ik voel gewoon dat Dean en Sam elkaar verbaast aan kijken. ‘ik hou je op de hoogte’ mompelt hij. Ik knik en sluit de deur. ‘zijn we familie?’ vraagt Dean dan. Ik rol met mijn ogen en draai me naar hem om. ‘het ziet er raar uit dat wij met z’n drieën samen in 1 kamer slapen. De meest logische verklaring is toch wel dat we familie zijn’ verklaar ik me. Dean krijgt een glimlach op zijn gezicht en loopt naar me toe. ‘of wij zijn lovers en Sam is jaloers dus hebben we een soort van liefdesdriehoek’ hij pakt me bij mijn middel vast en trekt me naar me toe. Ik begin hard te lachen en duw hem van me af. ‘leuk geprobeerd Dean, maar voor de zoveelste keer, ik zou eerder voor je broertje gaan’ ik loop naar Sam en strijk hem over zijn wang, voor dat ik naar de badkamer loop en ga douche.

Reageer (1)

  • crazycatlady

    aaaaaaaaaaaaahhhhhhh geweldig en JOSH HUTCHERSON<3 daar zou ik nou wel eens een beschuitje mee willen eten:D geweldig stukje love it<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen