Isa waar bleef je nou toch iedereen was je aan het zoeken we zijden een rondje niet blijf een half uur weg en loop door het hele hotel!
sorry mam ik zou het niet meer doen maar wat is ons kamer nummer dan kan ik me koffer er alvast brengen.
12B maar kom je dan gelijk weer terug we willen met z'n alle gaan eten.
ja ja ik kom gelijk weer terug ik ben geen kind van 7 meer hoor.
nee, maar soms gedraag jij je wel zo!
ok ik ben zo terug.

onderweg in haar hoofd

O-M-G! me moeder had gelijk, ik had veel eerder van me kamer af gemoeten de Daan van Mainstreet is in het zelfde hotel als ik en ik heb ook nog zijn nummer aaah, maar ik moet wel cool blijven bij hem in de buurt anders komt hij er gelijk achter dat ik hem leuk vind of misschien vind hij mij wel een gestoorde fan of zo!
maar welke kamer was het nou? o ja 12B
12B 12B hier

ik open de deur ok Isa zoek alvast je leukste bikini uit want dit is wel de kans van je leven verpest het nou niet.
ok de roze of de groene?
welke kleur zou hij leuker vinden?
ik heb een idee ik neem nu de roze en dan gaan we misschien nog een volgende keer zwemmen en dan de groene maar dat moet ik nu wel hem smsen
ok.

aan: Daan

bericht: ik zit op kamer 12B weet je waar dat is?

zou ik met of zonder x doen met is misschien iets te vroeg maar misschien laat ik met wel zien dat ik hem mag?
maar anders denkt hij dat ik hem leuk vind wat wel zo is maar dat mag hij nog niet weten.
ik doe zonder, en verzenden.
maar ik moet nu snel gaan want anders mag ik niet meer weg denk ik vanavavond.
- ze rent snel weg -

Isa is het gelukt staat je koffer er?
ja pap en vanavond is het dan goed dat ik even een paar uurtjes ga zwemmen om me gedachten leeg te halen zodat ik niet meer aan je weet wel hoef te denken.
aan die Daan bedoel je en anders neem je Tom mee.
ja maar Tom die wil toch niet met mij gaan zwemmen, kijk hij gaat veel liever met Bas naar het binnen speeltuintje.
ok je mag gaan maar je bent om half 11 thuis en geen seconden later!
dankjewel

- in haar hoofd -
OMG ik ga zwemmen met de Daan van mainstreet het is nu official ik heb en soort date!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen