Foto bij Suske

Na jullie ontmoeting zijn jullie weer onderweg naar huis, dit keer met zijn zessen. elke keer bij pauze, of om te slapen, komt Kiba bij je zitten. Dan kletsen jullie nog even bij, je hebt hem veel verteld, over je thuis in je eigen village, je ouders, je ontmoeting met de akatsukie.
Jullie zijn net aangekomen bij de village.
Kiba, Shino en Hinata zijn net afgeslagen, jij en Satso zijn onderweg naar huis.

Daar is het, de poort van de village.
De eerste keer was je nog zo onder de indruk geweest van deze poort. Het zou niet alleen een poort zijn naar de Leaf village, maar ook eentje naar een nieuw leven, een plek om opnieuw te beginnen.
Nu betekend deze poort net zo veel voor je als de houten deur naar de wc. Niet zo speciaal dus :D
Jullie lopen binnen en groeten de wachten.
Je neemt afscheid van Kiba en de anderen, maar extra lang van Kiba natuurlijk:)
'Ik zie je nog wel he?' zegt hij. Je glimlacht naar hem.
Je dacht dat je nu wel over het constante gebloos heen was, daarvoor was hij nu te vertrouwt.
Rechts van je zag je Satso de hand schudden met Shino.
Jij stak je hand uit naar Kiba en glimlachte.
Kiba keek je aan en schoot hard in de lach.
'Mens wie denk je dat ik ben?'riep hij lachend, hij duwde je uitgestoken hand aan de kant en gaf je een knuffel. Toen je net nog dacht dat je niet meer rood werd, toen had je ongelijk. Je was knalrood.
Satso, die het zag, schoot in de lach. Je stak je tong naar die gast uiten keek weg van Kiba, om het rood weg te laten trekken.
Je hoorde hun allebij lachen. Toen je weer naar hen keek zag je dat Kiba was omgedraaid om weg te gaan. Je mompelde nog snel even 'doei' en liep toen de andere kant op. Zogauw je de hoek om was begon je te rennen, *Oh My God. Wist ik veel dat liefde zo freaking eng kon zijn!* ging door je hoofd. Toen je een steegje uitrende botste je plotseling tegen iemand aan.
'Auw!' riep het meisje dat op de grond was gevallen, het was Ino.
'Het spijt me...' mompelde je, je hielp haar overeind.
'Nee het is oké, ik begrijp het wel, ik ben er zelf ook behoorlijk enthousiast over.' Ze glimlachte.
*Er?wat betekende in gods naam Er?* 'Waarover?' vroeg je dus maar.
'Heb je het nog niet gehoord? Het is geweldig!'
*Daar heb je het weer hoor. Het, hetKan dat blondje niet gewoon zeggen wat ze bedoeld?* Je trok een wenkbrouw op en maakte een vragend geluid.
Ino lachte hardop: 'Sasuke gekkie, Sasuke en Naruto komen dalijk terug van een soort geheime training.'
Nu hield je het niet meer, 'serieus, sinds ik je ken loop je alleen maar te dromen over die Suske-dude, wie of wat is hij?' (Suske is geen typefout, het is jou soort van bijnaam voor sasuke.)
Ino schoot in de lach, 'het is Sasuke, niet Suske! Wie hij is? Hij is Sasuke Uchiha.' Er begon iets te dringen, je had die naam best wel eerder gehoord: 'waarvan zijn familie is uitgeroeid door zijn eigen broer?' vroeg je voor de duidelijkheid.
Ino knikte en ging verder: 'en Wat hij is? De hotste ninja van Konoha, de stoerste, sterkste, slimste, snelste...' zo ging ze nog even door, maar alles wat door jou doordrong was: "bla dit, bla dat, bla bla bla"
*Die Suske moet wel heel knap zijn, wil hij Kiba overtreffen, en zover ik heb gehoord, heeft hij nog nooit kunnen winnen van die Naruto-Nine-tailed-dude, dus hij is ook niet de sterkste.*
'... en boven al, hij gaat zo zekerweten voor mij!' eindigde Ino haar zin, 'zin om mee te gaan naar de poort, dan kun je ze ontmoeten!'
Je keek even om je heen, je had toch niets beters te doen.
Je haalde je schouders op: 'oké dan.'
Samen met Ino liepen jullie door de straatjes van Konoha, richting de ingang, in de verte zag je een rozeharig meisje lopen.
'heei, dat is Sakura.' zei je tegen Ino. Je haalde diep adem om haar naam te roepen, maar Ino hield haar hand voor je mond.
'we moeten eerder bij de poort zijn dan zij is!' zei ze snel, en voordat je kon antwoorden, trok ze je aan je arm mee naar een van de steegjes.
Ze struikelde door haar gesleur, maar ze trok zich er niks van aan, je moest maar zorgen dat je meteen omhoog kwam.
In een nieuw record tijd bereikte jullie de poort... niemand, helemaal niemand was bij de poort.
'weet je zeker dat het vandaag en nu was?' vroeg je onzeker.
Maar Ino negeerde je vraag: 'jeej we zijn als eerste!'
Alsof dat een teken was gingen er bij twee huizen te gelijk de deuren open, bij de ene kwamen twee jonge meisjes naar buiten, een kleiner dan de ander, beide hun haar in twee staartjes, bij elkaar gebonden door een rode lint.
Bij de andere deur kwam een meisje met blonde haren in twee mooie vlechtjes die over haar schouders hingen.
De drie meisjes kwamen naar de poort toe.
Uit de dorpsstraat kwam ook Sakura aangerent.
'Ze kunnen er elk moment zijn...' zei het meisje met de blonde vlechtjes.
Het grootste meisje van de twee met de staartjes knikte en maakte een instemmend geluid.
*die Suske moet wel heel wat zijn, gezien al die meisjes* bedacht je.
'Daar komen ze!' riep het kleine meisje van de twee.
Je keek zo goed als je kon in de verte, je speurde alle bomen af. Je speurde de grond af, links, rechts, helemaal niks.
'Ja ik zie ze!' Riep Ino nu.
'Daar!' riep Sakura.
Je volgde Sakura's vinger en zag daar inderdaad drie bewegende gedaante's.
'De rechtse is Naruto...' begon het blondje weer.
'Ja! En de helemaal linkse is Sasuke!' riep Sakura.
'Ja!' riepen Ino, de blonde, en de twee zwarte tegelijk.
En toen begon het, je zette maar een stap of vier naar achter: 'SASUKE! SASUKE! SASUKE-KUN! HOTTIEE!!!' Allemaal door elkaar heen.
Er stonden drie ninja's voor de poort van Konoha. Eentje was oranje met zwart gekleed, hij had blond haar en grote blauwe ogen, Best schattig.
De tweede was bleek van huid, had zwart kort haar en een shirt dat zijn navel niet haalde, hij was zwart gekleed.
De derde had zwarte halflange haren, En grote zwarte ogen die ongeïnteresseert weg keken, heel aroogant. Hij had een wit soort vest dat zover openhing dat je zijn buik kon zien, hij had een sixpack, vanachter de schouders van iedereen, kon je zijn verdere kleding niet goed zien. *Dat zal onze Suske wel zijn.*
'Hey, hoe was de missie geweest?' vroeg het blonde meisje aan die Suske-dude.
-geen antwoord-
'Hey Sasuke!' riep het kleinste meisje vrolijk.
-geen antwoord-
Je begon dit irritant te vinden, je deed een stap naar voren.
'Hey Suske, arrogante koe.' Nu keek hij wel op, hij keek je aan.
'Hoe durf je zo te doen tegen de mensen die om je geven, je breekt hun!'
'En jij bent?' Klonk zijn stem.
Je zuchtte diep, duwde hem met een hand aan de kant en stak je hand uit naar de jongen met de blonde haren, je begreep echt niet wat die meisjes in Suske zagen!
De jongen met de blonde haren glimlachte.
'Hoi, ik ben Leyasu Sakai, van de village Hidden in the Waterfalls, alsjeblieft.' Met je vrije hand wees je naar het teken op je headband.
'Oh ja! ik heb gehoord dat jij en je team hierheen zouden komen. Hij pakte je hand: 'Naruto Uzomaki.' *Oh dus dit is Naruto...* dacht je.
Zonder je voeten te verzetten keek je naar de jongen naast Naruto.
'Sai,' zei de jongen, 'leuk je te ontmoeten.' Op zijn gezicht stond een schijnheilige glimlach. *Nee, ik mag hem nu al niet* ging door je heen.
Je knikte naar Sai en keek nog even naar Naruto, 'ik zie jullie nog wel.' Zonder Suske nog een blik waardig te keuren liep je weg, terug het dorp in. Naar huis, naar bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen