Foto bij Chapter O.43

Kristen point of view.

"Dat was de les voor vandaag." Zeg ik, en alle leerlingen stoppen hun boeken in hun tassen en verlaten pratend het lokaal. Ik zucht diep en strijk een pluk haar die los in gekomen uit mijn knot terug achter mijn oor. De schijn ophouden voor de leerlingen is ongeloofelijk moeilijk en ik heb het idee dat ik elk moment in elkaar kan storten. Ik pak mijn tas en stop mijn spullen erin. "Ik ga in bad Sev. Ik zie je straks wel weer." zeg ik tegen Severus. Hij kijkt me treurig aan. Ik geef hem een snelle kus en trippel dan het lokaal uit, verlangend naar het heerlijke warme bad.

"Je weet wat je moet doen he Kristen als Malfoy Dumbledore ontwapend heeft?" vraagt Severus voor de zoveelste keer terwijl hij me doordringend aankijkt. Ik knik. "Dumbledore zal mij vragen wat ik daar doe, en mijn antwoord zal zijn dat ik het hele jaar heb gewacht op dit moment, het moment waarop hij zal sterven." Severus knikt goedkeurend. "Na een paar minuten ik schat ongeveer 5 of 6 zal jij moeten komen he Sev?" Hij knikt weer. "Dumbledore zal zeggen Severus, Alsjeblieft. En dan moet je hem doden...."Vervolg ik zachter, en Severus staart verdrietig naar de muur. "Denk je dat je het wel aankan?" Fluister ik terwijl ik mijn armen om hem heen sla. "Anders veranderen we het plan, en doe ik het." Severus schut resoluut zijn hoofd. "Jij gaat het absoluut niet doen. Ik vind het al helemaal niks dat je mee helpt, laat staan dat je Dumbledore dan ook nog eens dood. Nee Kris ik kan het zelf wel aan, maak je maar geen zorgen. " Hij kijkt me aan en strijkt over mijjn wang. "Wat jij wil Sev, ik wil je alleen maar helpen." Hij glimlachd naar me, en geeft me een zachte kus. Ik sla mijn armen strakker om hem heen. Ik wil niet dat dit kapot word gemaakt. Ik wou dat de tijd stil kon staan. Dat ik voor altijd in dit moment kon blijven leven. Want ondanks alle twijfels over ons plan, ben ik volmaakt gelukkig.

Reageer (3)

  • flevaforever

    Ik hoop dat ze bij elkaar blijven...

    1 decennium geleden
  • bels

    ahhh echt lief!
    lijkt mij toch moeilijk hoor, hem doden!

    1 decennium geleden
  • Page394

    Aww, ze zijn echt lief samen!
    Lijkt me op zich wel erg om iemand die je kent te doden, maar ja, Dumbledore wilde het zelf..
    Snel verderr!!
    Xx(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen