Foto bij Deel Een: Negen

OMG mijn vriend (als in, een van mijn vrienden. Niet als in vriendje *kijkt doordringend naar bepaald persoon hier op Quizlet die begint met de A en eindigt op priil*) is ZO awesome!
1. Hij is ook fan van 1D
2. Hij is bi (Sorry, ik vind dat soort mensen cool =3)
3. Hij kan gitaar spelen (EN WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL OOK!!!)
4. Hij is heel groot, EN houdt van knuffelen
5. Nummer 4 is de reden dat ik hem BooBear noem, wat hij half erg vind XD
6. Hij is gewoon awesome, punt.

Dus, ook al zul je dit nooit lezen, deze is voor jou, BooBear :'D

En btw, mensen: ELF ABO'S EN MAAR NEGEN HOOFDSTUKKEN???? Dat is een nieuw record!! =D
Laat weten wat je er van vind, en dat groene knopje daarzo heeft het koud, dus maak hem warm door er op te klikken!!

Ik ging naar het twitter van Beautiful_Eyes. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ze bleek Tess te heten, en had niet zo veel volgers. Ze woonde in… Nederland? Die zag ik niet aankomen.
Ik scrolde door haar tweets en lachte. Ze had heel veel tweets, allemaal ontzettend droog en de meeste over eten. Ik mocht haar wel, dacht ik. Ik kende haar natuurlijk niet, maar wat ik tot nu toe van haar had gezien vond ik geweldig.
@Beautiful_Eyes: @Harry_Styles Why are you so happy?
Ik knipperde verbaasd met mijn ogen. Hoe wist ze dat ik vrolijk was? Ik had het niet verteld, toch? Of was ze misschien stiekem een van de lads? Dit zou wel een typische Louis-streek zijn. Maar het leek me vrij onmogelijk, aangezien haar volgers ook allemaal uit Nederland kwamen, en uit haar tweets kon ik opmaken dat ze hen persoonlijk kende. Nu ik er over nadacht, ze leek elke keer precies te weten hoe ik me voelde. Bij elke tweet opnieuw.
@Harry_Styles: @Beautiful_Eyes It’s nothing, I just read something funny. How do you always seem to know how I feel?
Het duurde lang voor ik antwoord kreeg. Misschien moest zij er ook over nadenken, maar waarschijnlijk was ze gewoon even afgeleid.
@Beautiful_Eyes: @Harry_Styles I don’t. I was just guessing. I mean, you suddenly followed a few people and tweetted them. So I consider that as sudden happiness.
Ik trok mijn wenkbrauwen op. Het klonk niet heel overtuigend. Maar ik moest het er maar mee doen.
@Harry_Styles: @Beautiful_Eyes Okay, I guess. It’s just weird. But… Can I give you an assignment now? *puppy-eyes*
Het was een plotselinge ingeving. Ik wilde meer over haar te weten komen. Ze fascineerde me, en dat voelde vreemd.
@Beautiful_Eyes: @Harry_Styles Err, yeah, go ahead… *bit scared for what’s coming*
Ik schoot in de lach. Wat een vertrouwen toch weer.
@Harry_Styles: @Beautiful_Eyes Don’t be scared, I won’t do anything scary, promise. I just want you to tell me something about yourself.
Ik stond op om even wat te drinken te pakken. Dit zou nog leuk worden, dacht ik. Met een glas cola in mijn hand pakte ik mijn telefoon weer en nestelde me dieper in de kussens van de bank. Ik had geen idee waar Louis, Niall en Zayn uithingen, maar het kon me eerlijk gezegd niet zoveel schelen.
@Beautiful_Eyes: @Harry_Styles I would love to, but not here on the internet. You never know… *creepy face*
Ik schoot in de lach en hoorde Louis ook lachen. Meteen hield ik mijn mond. Ik zette mijn cola op het tafeltje en met mijn telefoon in mijn hand sloop ik naar boven. Ik legde mijn oor tegen Louis’ slaapkamerdeur. Hij was daar, ik hoorde hem grinniken. En nog iemand anders. Was dat… nee, waren dat Niall en Zayn?
Ik gooide de deur open. “Aha!” riep ik. Geschrokken keken ze naar me op en werden rood.
“Wij zijn onschuldig!” riep Niall meteen. Ik liep naar ze toe en pakte de laptop van Louis schoot. Precies wat ik dacht: ze waren het gesprek tussen Tess en mij aan het lezen. Ik gaf Louis de laptop terug.
“Serieus, BooBear?” vroeg ik. Ik trok een wenkbrauw naar hem op.
“Noem me niet zo,” zei Louis nors. Zayn grinnikte en Niall keek nog steeds heel erg betrapt. “Jullie zijn gewoon interessant.”
Ik rolde met mijn ogen en liep Louis’ slaapkamer weer uit. Niet te geloven. Eenmaal weer beneden opende ik een nieuwe tweet.
@Harry_Styles: @Beautiful_Eyes That’s a pity (; Btw, the lads are reading this, so this is not against you: CAN I HAVE A PRIVATE LIFE TOO, BOOBEAR?
Zo. Die zat.
@LouisTomlinson: @Harry_Styles No.
Of misschien ook niet.

Reageer (5)

  • Payno

    :'D
    BooBear :')
    AWESOME <33

    1 decennium geleden
  • xPhaedra

    Oke, ik heb echt even goed gelachen,
    vooral bij die laatste paar zinnen.(lol)

    1 decennium geleden
  • LeaFlammae

    HAHAHA, die 'no' deed het hem XDXD

    "Wij zijn onschuldig!" LOL.

    Maar serieus. Nu krijg ik het gevoel alsof ze stiekem ergens in de bosjes zit en met een verrekijker (AHEM) naar hem zit te gluren terwijl ze aan het twitteren zijn. STALKER ALARM! Maar ze krijgt bonuspunten omdat ze in Nederland woont :3

    1 decennium geleden
  • NiallHazLoux

    Oaah, echt super leuk verhaaal!!

    1 decennium geleden
  • Apriil

    Nou ja :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen